شمانیوز
شما نیوز

ارزدیجیتال

اولین گزارش استیبل کوین جدید پی پل منتشر شد

اولین گزارش استیبل کوین جدید شرکت پی پل، به‌نام PYUSD توسط ناشر آن منتشر شده است.

اولین گزارش استیبل کوین جدید پی پل منتشر شد

به گزارش شمانیوز:شرکت پی پل برای در ماه گذشته، عرضه استیبل کوین جدید خود به‌نام PYUSD را اعلام کرد. بر اساس اعلام این غول تجارت الکترونیک، استییبل کوین جدید این شرکت قابلیت استفاده در تراکنش‌های سطح جهانی را خواهد داشت.

اکنون، اولین گزارش رسمی از فعالیت استیبل کوین PYUSD منتشر شده است. بر اساس اعلام شرکت پکسوس که ناشر PYUSD است، حدود 445.3 میلیون دلار پشتوانه برای این استیبل کوین تا پایان ماه گذشته میلادی نگهداری شده است. از میان ذخایر پشتیبان این استیبل کوین، 1.5 میلیون دلار به شکل پول نقد و 43.8 میلیون دلار به‌شکل توافقنامه بازخرید اوراق خزانه ایالات متحده آمریکا، نگهداری می‌شود.

ورود ناموفق و عدم استقبال از استیبل‌کوین پی پل

زمانی که پی پل ورود خود به بازار استیبل‌کوین‌ را اعلام کرد، تعهد کرد تا فعالیت خود در این حوزه را به‌صورت شفاف و معتبر پیش ببرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که گزارش‌های ماهانه‌ای را درباره وضعیت ذخایر این استیبل کوین را منتشر خواهد کرد. با وجود شهرت برند این شرکت، استیبل کوین PYUSD نتوانسته ورود موفقی به بازار داشته باشد.

ارزش بازاری این استیبل‌کوین در حال حاضر برابر با 43.4 میلیون دلار است که نسبت به دیگر استیبل‌کوین‌های رقیب مانند USD کوین و تتر فاصله معناداری دارد. USD کوین و تتر در حال حاضر به‌ترتیب ارزش بازاری معادل 83 میلیارد دلار و 26 میلیارد دلار دارند و ۹۰ درصد از سهم بازار استیبل‌کوین را تشکیل می‌دهند.

قیمت PYUSD

تا پایان ماه آگوست، استیبل کوین پی پل در چند صرافی متمرکز مانند کراکن و کوین‌بیس لیست شد. با این وجود، حجم معاملات روزانه این استیبل کوین دارای نوسان بوده است و نسبت به دیگر استیبل‌کوین‌های رقیب بسیار پایین بوده است.

بر اساس داده‌های کوین‌گکو، حجم معاملات PYUSD در روز گذشته معادل 1.2 میلیون دلار بوده است. در مقایسه با رقیبان، تتر در همین روز 14 میلیارد دلار و USD کوین 6 میلیارد دلار معاملات روزانه را به‌ثبت رسانده‌اند. اکثر حجم معاملاتی PYUSD در صرافی HTX (هوابی سابق) متمرکز شده است. در حال حاضر، 44 میلیون و 376 از این استیبل کوین در حال گردش است./تجارت نیوز

 

ارز دیجیتال

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied