شمانیوز
شما نیوز

سامانه یکپارچه خودرو

زمان بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد | فرصت ویژه برای خریداران خودرو

عدم استقبال مردم از فروش اخیر خودروسازان مونتاژی باعث بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه هفته آینده شد.

 زمان بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد | فرصت ویژه برای خریداران خودرو

سامانه یکپارچه خودرو برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم در خصوص عرضه خودرو راه اندازی شده است. سامانه یکپارچه خودرو دوباره آغاز به کار کرده است. ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به چه شکلی صورت می‌گیرد؟. حال مسئولان سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرده‌اند که سایت این سامانه برای سومین بار از تاریخ 20 شهریور 1402 برای تغییر خودروی متقاضیان دور اول و دوم باز خواهد شد. در این مرحله از سامانه یکپارچه خودرو همانند دور قبل دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور در سامانه یکپارچه خودرو حاضر شدند.

عدم استقبال مردم از فروش اخیر خودروسازان مونتاژی

شنیده‌ها حاکی است، گویا مردم از فروش اخیر خودروسازان مونتاژی در ۲۰ تا ۲۳ شهریور استقبال نکرده و مسئولان سامانه یکپارچه مجبور شده اند با توجه به ظرفیت های خالی هفته آینده سامانه یکپارچه را مجدد باز کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس اطلاعیه پنجم سامانه یکپارچه خودرو، از 20 تا 23 شهریورماه با توجه به اجرای مرحله اول تخصیص خودرو از محل ظرفیت های خالی موجود برخی شرکت های خودروساز و نظر به عدم استقبال و تکمیل نشدن ظرفیت های موجود، متقاضیانی که در سامانه ثبت نام نموده و دارای پروفایل کاربری بودند می توانستند مجدداً با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که گویا مردم از این طرح استقبال نکرده و مسئولان سامانه یکپارچه مجدداً مجبور شده اند با توجه به ظرفیت های خالی خودروسازان مونتاژی، هفته آینده سامانه یکپارچه را باز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی