شمانیوز
شما نیوز

عمو پورنگ | عمو پورنگ و همسرش

عمو پورنگ به این عکس دلها را خون کرد | استوری عمو پورنگ جگر مردم را سوزاند

به دنبال درگذشت آرش میراحمدی، داریوش فرضیایی که در برنامه «بچه محل» و «محله گل و بلبل» با این هنرمند همکاری داشت، پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

عمو پورنگ به این عکس دلها را خون کرد | استوری عمو پورنگ جگر مردم را سوزاند

به دنبال درگذشت آرش میراحمدی، داریوش فرضیایی که در برنامه «بچه محل» و «محله گل و بلبل» با این هنرمند همکاری داشت، پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد. داریوش فرضیایی با نام مستعار عمو پورنگ متولد اول مرداد 1352 در تهران است. عمو پورنگ ششمین فرزند خانواده است. مادر عمو پورنگ سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.

 

 

آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که مدتی بود با بیماری مبارزه می‌کرد، از مدتی قبل به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه بود. او تحت درمان و گذراندن مراحل شیمی درمانی بود که دکتر متوجه شد که سطح زردی‌اش بسیار بالاست و باید سریعاً بستری می‌شد تا به‌وسیله (ای آر سی پی) به جهت دفع سموم در کیسه صفرا استنت‌گذاری شود. با این همه پس از گذراندن چند روز و بهبود وضعیت وترخیص از بیمارستان، میراحمدی بار دیگر به بیمارستان برده شد و به کما رفت و متاسفانه عصر امروز جان خود را از دست داد.

پژمان بازغی - رییس انجمن بازیگران خانه سینما - هم با انتشار تصویری از این بازیگر در صفحه خود در فضای مجازی از درگذشت این بازیگر خبر داد.

میراحمدی کارش را در دنیای تصویر در برنامه «نوروز ۷۲ » با علی عمرانی و مهران مدیری آغاز کرده بود.

آرش میراحمدی متولد ۴ تیر ماه ۱۳۵۰ در فراشبند استان فارس و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران بود که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم می‌کرد.

او در برنامه‌های «خنده بازار»، «محله گل و بلبل» و سریال «بچه محل» هم بازی کرده بود.

به دنبال درگذشت این هنرمند، داریوش فرضیایی که در برنامه «بچه محل» و «محله گل و بلبل» با این هنرمند همکاری داشت، پستی را در اینستاگرامش نتشر کرد و نوشت: «آرش عزیزم دنیا لیاقت لبخند تو را نداشت. آروم بخواب داداشی. لالالالا گل پونه، آرش پر کشید از خونه.»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied