شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث | دزدی

سارق حرفه ای مغازه های بازار شکار پلیس شد

سارق حرفه ای که به مغازه داران دستبرد می زده است بالاخره به دام پلیس افتاد.

سارق حرفه ای مغازه های بازار شکار پلیس شد

به گزارش شمانیوز : سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر هفتم پلیس پیگیری تهران از دستگیری سارق سابقه دار کارگاه و مغازه های تجاری در محدوده پانزده خرداد خبر داد.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری گفت: بیست و هشتم شهریور ماه با وقوع سرقت از انباری های تجاری در محدوده بازار رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 113 بازار  این محله قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارق شیشه مغازه را شکسته و وارد انبار مغازه شده است.

وی افزود:  با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم و با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهم را شناسایی کردند و دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری 113 بازار قرار گرفت.

سرهنگ امیری عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم بلا فاصله در محل حاضر شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه، اموال مسروقه شامل؛ 2 هواکش بزرگ، سه هواکش کوچک ، دینام و ... از متهم کشف و ضبط  شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری بازار در تحقیقات ابتدایی به جرم خود و به 12 فقره سرقت دیگر اعتراف کرد، متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع : رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied