شمانیوز
شما نیوز

کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو

پرسپولیس لباس رونالدو را به فاطمه حمامی نداد | پیراهن دختر معلول دست چه کسی است؟

تصاویر ویدیویی و عکس‌های منتشر شده بعد از دیدار فاطمه حمامی با رونالدو نشان می‌دهد که لباس دوم النصر در دست‌همراه او که احتمالا برادرش است قرار دارد.

پرسپولیس لباس رونالدو را به فاطمه حمامی نداد | پیراهن دختر معلول دست چه کسی است؟

ملاقات خبرساز کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی دختر هنرمند ایرانی بازتاب بسیاری در رسانه‌های عربستانی داشته است. یکی از اتفاقات خبرساز قبل از بازی رفت پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا دیدار کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر با فاطمه حمامی دختر توان‌خواه و هنرمند ایرانی بود. کریستیانو رونالدو  پس از بازگشت به عربستان و در تماسی با مدیران باشگاه پزسپولیس اعلام کرده که اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است تمام هزینه‌های درمان از جمله هزینه های بیمارستان و داروهای اورا پرداخت خواهد کرد. تا کنون پرسپولیس درباره تماس کریستیانو رونالدو خبری را رسانه ای نکرده است. اما امروز شایعه یا واقعیت لباس رونالدو که اهدا شد به دختر معلول در فضای مجازی دست به دست می شود که پیراهن کریستیانو رونالدو با رنگ زرد معروف را به او نداده اند. باید دید واقعیت چیست.

پرسپولیس لباس رونالدو را به فاطمه حمامی نداد

تصاویر ویدیویی و عکس‌های منتشر شده بعد از دیدار فاطمه حمامی با رونالدو نشان می‌دهد که لباس دوم النصر در دست‌همراه او که احتمالا برادرش است قرار دارد.

شایعه عجیبی در فضای مجازی که در حال پخش شدن است. اینکه لباسی که کریستیانو رونالدو به فاطمه حمامی داد و با آن عکس گرفتند را از او بعد از پایان این دیدار پس گرفته‌اند. البته ویدیو منتشر شده از فاطمه حمامی در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌داد که کیت دوم النصر در اختیار آن‌ها قرار دارد.

این در حالی است که با کیت اصلی رونالدو و النصر عکس یادگاری گرفته شد و احتمال دارد کیت اصلی رونالدو را از فاطمه حمامی گرفته باشند و کیت دوم النصر را به او داده باشند.

 فاطمه حمامی، دختر هنرمند سفیدشهری دارای معلولیت 70 درصدی که دو نقاشی از رونالدو، ستاره تیم فوتبال النصر عربستان کشیده بود، پیش از بازی با پرسپولیس با این ستاره پرتغالی ملاقات کرد.

رونالدو در این ملاقات پس از ابراز خوشحالی از هدیه این معلول سفیدشهری دو پیراهن خود از تیم النصر عربستان را که یکی از آن پیراهن‌ها امضای رونالدو را داشت به فاطمه حمامی اهدا کرد، اما متاسفانه باشگاه پرسپولیس پیراهن دارای امضا رونالدو را به فاطمه حمامی نداد.

پرسپولیس هدیه رونالدو به دختر سفیدشهری را بازنگرداند

مرتضی حمامی، برادر فاطمه حمامی معلول 70 درصد سفیدشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با تایید این موضوع، اظهار داشت: متاسفانه پیراهن دارای امضا رونالدو از سوی باشگاه پرسپولیس به خواهر من داده نشد.

وی ضمن اشاره به ناراحتی این موضوع از سوی خواهرش افزود: اگر چه فاطمه دارای معلولیت است، اما وی شخصا با مسئولان باشگاه پرسپولیس به صورت پیامکی ارتباط برقرار کرده و خواهان عودت هدیه خود شده است.

برادر فاطمه حمامی با بیان اینکه این موضوع را پیگیری کردیم، ابراز داشت: امیدواریم باشگاه پرسپولیس هدیه رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان را به خواهرم بازگرداند و دل او را شاد کند.

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره پیراهن اهدایی رونالدو به فاطمه حمامی

بعد از مصاحبه برادر فاطمه حمامی که گفته بود باشگاه پرسپولیس پیراهن امضا شده رونالدو را به او نداده است، این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد. متن توضیح باشگاه پرسپولیس که برای خبرگزاری تسنیم ارسال شده به شرح زیر است:

«مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه مقدمات دیدار رونالدو با فاطمه حمامی فراهم شود با مسئولان النصر جلسه‌ای داشتند که دو دست لباس رونالدو از طرف تیم عربستانی به باشگاه پرسپولیس اهدا می‌شود. زمانی که فاطمه حمامی به دیدار رونالدو رفت این بازیکن و باشگاه النصر کیتی برای اهدا همراه نداشتند و مسئولان پرسپولیس همان لباس اهدایی باشگاه النصر را برای امضا و هدیه به هنرمند معلول در اختیار رونالدو قرار می‌دهند.

بعد از اتمام این دیدار خانواده فاطمه حمامی کیت سورمه‌ای رنگ را همراه خود می‌برند و مسئولان پرسپولیس بعد از بازی متوجه می‌شوند که کیت زرد رنگ که امضای رونالدو روی آن حک شده و آن را تقدیم این هنرمند کرده، جا مانده است. در تماسی که مسئولان پرسپولیس با خانواده حمامی می‌گیرند این موضوع را اطلاع می‌دهند و امروز قرار است یکی از اعضای خانواده این بانوی هنرمند در باشگاه حاضر شود تا کیت زرد رنگ را تحویل بگیرد».

رونالدو و فاطمه حمامی

با اعلام باشگاه پرسپولیس، همه چیز از پست اینستاگرامی آغاز شد. فاطمه حمامی هوادار پرتوان پرسپولیسی است که معلولیتش مانع هنر و شکوفایی او نشد، آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند.

باشگاه پرسپولیس نیز از آن زمان تصمیم گرفت آرزوی فاطمه را محقق کند. با حضور کاروان فوتبال النصر، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه در ارتباط با مدیران ارشد باشگاه النصر بالاخره شرایط این امر را فراهم آورد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، فاطمه حمامی امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، راهی هتل محل اقامت تیم فوتبال النصر شد و با رونالدو دیدار کرد.

او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied