شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث | کشف مواد مخدر

کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

بر اساس اخبار منتشر شده باند قاچاق مواد مخدر که بیش از 100 کیلو ماده افیونی همراه خود داشته اند در سیستان و بلوچستان به دام پلیس افتادند.

کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش شمانیوز : فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، 101 کیلو و 100 گرم ماده مخدر شیشه را پیش از انتقال به مرکز کشور کشف کرد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز اظهار کرد: مأموران پلیس شهرستان کنارک با اقدامات اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدری را به مرکز کشور انتقال دهند.

وی افزود: بلافاصله مأموران وارد عمل شده و ضمن پایش و رصد تحرکات احتمالی در یک عملیات غافلگیرانه و سریع نسبت به بازرسی محل موصوف اقدام کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه قاچاقچیان قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شدند، تصریح کرد: در این عملیات طی بازرسی از منزل 101 کیلو و 100 گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

جلیلیان با تأکید بر اینکه کارکنان پلیس خواب را از چشمان خود می گیرند تا سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسند، از شهروندان فهیم درخواست کرد هر موردی را که احساس می کنند علتی باشد برای ایجاد ناامنی در سطح استان، از طریق شماره 110 به پلیس اعلام کنند..

منبع : صدآنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied