شمانیوز
شما نیوز

کالابرگ الکترونیک

تغییر شوکه کننده از کالابرگ الکترونیک | با این کد اعتبار کالابرگ الکترونیک خود را ببینید

استقبال یارانه بگیران از خرید کالا با استقاده از کالابرگ الکترونیک به ۱۰ درصد افزایش یافته است.

تغییر شوکه کننده از کالابرگ الکترونیک | با این کد اعتبار کالابرگ الکترونیک خود را ببینید

استقبال یارانه بگیران از خرید کالا با استقاده از کالابرگ الکترونیکی به ۱۰ درصد افزایش یافته است. اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در دی ماه سال ۱۴۰۱ اجرا شد. افرادی که کالابرگ دارند، باید کالاهای اساسی را با قیمت شهریور ۱۴۰۰ دریافت کنند و مابه‌التفاوت آن باید توسط دولت داده شود که این موضوع لازم‌الاجراست و در بودجه آمده است. اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی باید فراگیر باشد، چرا که اجرای سراسری و فراگیر طرح کالابرگ الکترونیکی به مهار تورم و ثبات بازار کمک می‌کند و باید زیرساخت‌های آن از سوی دولت فراهم شود. 

با این کد اعتبار کالابرگ الکترونیک خود را ببینید

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد، استقبال یارانه بگیران از خرید کالا با استقاده از کالابرگ الکترونیک به ۱۰ درصد افزایش یافته است.

علیرضا عسگریان با اعلام اینکه روند استقبال یارانه بگیران از کالابرگ الکترونیک رو به افزایش است، گفت: ایدال ما این است که بین 30 تا 40 درصد یارانه بگیران از این امکان استفاده کنند و یارانه نقدی را به خرید کالاهای مورد نظر در این سبد کالا اختصاص دهند.

وی تاکید کرد: در این طرح، دهک های 1 تا 3 که 400 هزار تومان یارانه نقدی می گیرند، چنانچه 200 هزار تومان از این مبلغ را به خرید کالاهای این سبد با استفاده از کالابرگ الکترونیک اختصاص دهند، 120 هزار تومان به یارانه آنها اضافه می شود و بقیه دهک ها هم که 300 هزار تومان یارانه نقدی می گیرند، به همین ترتیب یارانه آنها 120 هزار تومان زیادتر می شود.

 یارانه‌بگیران عزیز نیز که قصد استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی دارند با مراجعه به همین سامانه نسبت به ثبت نام و استعلام میزان و مانده اعتبار خود اقدام و یا از طریق شماره گیری کد*۵۰۰#۱۴۶۳#از آخرین وضعیت ثبت نام و شمول در این طرح مطلع شوند./ تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی