شمانیوز
شما نیوز

معلمان | معوقات معلمان | حقوق به معلمان

اعتراض شدید معلمان از تاخیر در پرداخت حقوق شهریوماه ۱۴۰۲ | زمان پرداخت معوقات معلمان اعلام شد

پیام های دریافتی حکایت از نارضایتی شدید معلمان از تاخیر و زمان دیرهنگام دریافت حقوق شان دارد.

اعتراض شدید معلمان از تاخیر در پرداخت حقوق شهریوماه ۱۴۰۲ | زمان پرداخت معوقات معلمان اعلام شد

اعتراض شدید فرهنگیان از تاخیر در پرداخت معوقات معلمان شهریوماه ۱۴۰۲ اعتراض کردند. زمان پرداخت معوقات معلمان اعلام شد. پرداخت معوقات معلمان از جمله برنامه های وزیر جدید آموزش و پرورش بود. وزیر جدید از واریز معوقات معلمان تا پایان شهریور خبر داده بود. برای اینکه خبر از معوقات معلمان داشته باشید اخبار اقتصادی سایت خودتان را از دست ندهید.

نارضایتی شدید معلمان از تاخیر در پرداخت حقوق شهریوماه ۱۴۰۲!

پیام های دریافتی حکایت از نارضایتی شدید فرهنگیان از تاخیر و زمان دیرهنگام دریافت حقوق شان دارد.

پیش از این نیز گفته شده بود؛واریز حقوق شهریورماه کارکنان و شاغلان آموزش و پرورش از غروب پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان شب در کل کشور واریز خواهد شد.

پیام های دریافتی  حکایت از نارضایتی شدید معلمان از تاخیر و زمان دیرهنگام دریافت حقوق شان دارد. آنها می گویند چگونه است که هم در پایان سال گذشته و هم حالا در پایان تابستان باید در آخرین روز و ساعات ماه حقوق شان را دریافت کنند.

فرهنگیان می گویند خرید شب عید برای فرزندان مان را نتوانستیم به موقع انجام بدهیم و شرمنده‌شان شدیم و حالا هم فارغ از نیاز و شرایط معیشتی و پرداخت اجاره ها و خریدهای روزانه، در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی (برای برخی پایه ها از دیروز سال تحصیلی آغاز شده است) باید برای تهیه لوازم مورد نیاز آنها در دقیقه نود به بازار برویم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied