شمانیوز
شما نیوز

قتل

قتل خونین 3 نفر در شهرستان شوش | قاتل فراری دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری ۳ قاتل فراری در شهر شوش خبر دادند.

قتل خونین 3 نفر در شهرستان شوش | قاتل فراری دستگیر شد

عامل قتل خونین شهرستان شوش دستگیر شد. عامل قتل خونین شهرستان شوش در راه فرار دستگیر شد. قتل خونین سه نفر با انگیزه قبلی بوده است. قتل خونین با اسلحه رخ داد. رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری قاتل فراری که 3 نفر را به قتل رسانده بود در شهر شوش خبر دادند.

قتل خونین 3 نفر در شهرستان شوش

سرهنگ سیروس دریکوند پیش از ظهر امروز جمعه در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل سه نفر و مجروحیت احدی دیگر در شهرستان شوش موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با قتل استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اقدامات فنی و گسترده پلیسی موفق به شناسایی قاتل شده که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل را که قصد فرار از کشور را داشت در شهرستان اهواز دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به انگیزه قاتل که اختلاف و انتقام جویی بوده اظهار کرد: قاتل پس از دستگیری صراحتاً به هر سه فقره قتل اعتراف کرد.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه قاتل مذکور، قاچاقچی مواد مخدر و از متهمان تحت تعقیب بوده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد/ رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied