شمانیوز
شما نیوز

در پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آمده است:

دفاع مقدس، نمادی از ایثار و پایمردی ملت سرافزار و مردان مردی است که خود را فدا کردند تا ما بمانیم

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

دفاع مقدس، نمادی از ایثار و پایمردی ملت سرافزار و مردان مردی است که خود را فدا کردند تا ما بمانیم

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن در متن این پیام آمده است:

دفاع مقدس، نمادی از ایثار و پایمردی ملت سرفرازی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی حماسه آفرید و نگذاشت حتی ذره ای از این آب و خاک به دست دشمنان بیفتد.

جنگ نامتعارف و نابرابری که در آن تمام استکبار جهانی در برابر کشورمان قرار گرفته بود اما رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام تمامی توطئه ها و بدخواهی های آنان را خنثی کرد و صلابت پوشالی غرب را در هم شکست و پرچم عزت و اقتدار یک ملت بیدار و همیشه در صحنه را به اهتزاز درآورد.

به تعبیر مقام معظم رهبری، "هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند."

جنگی که تا به امروز نیز به شکل دیگری در جریان است و همان دشمنان قسم خورده ملت ایران را بر آن داشته تا در کسوت دیگری با تحریم های ظالمانه اقتصادی در پی کارشکنی بر علیه ملت شریف ایران باشند. بی خبر از آنکه امروز مردم ایران آگاه تر و مصمم تر از همیشه از خواسته های به حق خود کوتاه نمی آیند و حماسه پیروزی در جبهه های نبرد را بار دیگر تکرار خواهند کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جنگ تحمیلی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران خصوصاً رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق و بهروزی بیش از پیش آحاد ملت شریف ایران اسلامی را  تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied