شمانیوز
شما نیوز

قتل | قتل غم انگیز

قتل غم انگیز پدر با کلت کمری | قتل با شلیک به قلب صورت گرفت

قتل غم انگیز پدر با کلت کمری در محله تجریش تهران رخ داد.

قتل غم انگیز پدر با کلت کمری | قتل با شلیک به قلب صورت گرفت

قتل پدر خانواده در تجریش تهران اتفاق افتاد. بازپرس ویژه قتل وارد عمل شد. قتل پدر خانواده با کلت کمری شوکه کننده بود. قتل با شلیک به قلب رخ داد. جزئیات قتل وحشتناک پدر صورت گرفت.

 قتل با شلیک به قلب صورت گرفت

ماجرای شلیک مرگبار پدر به قلب خودش در منطقه تجریش تهران سناریوی مرموزی را پیش روی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار داد.

ساعت 1:30 بامداد شنبه اول مهرماه سال جاری ماجرای عجیب خودکشی پدر یک خانواده به ماموران کلانتری 101 تجریش مخابره شد و ماموران با حضور در خانه مشاهده کردند مرد 78 ساله با شلیک گلوله به کام مرگ فرو رفته است.

اعضای خانواده این مرد عنوان کردند که پدرشان با شلیک گلوله دست به خودکشی زده است که همین کافی بود تا بازپرس براعه همراه تیمی از کارشناسان پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای بررسی و افشاگری پای در صحنه جرم گذاشتند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر بزرگ خانواده با پدرش از چندی قبل بخاطر اینکه ازدواج نکرده است اختلاف داشته و هربار پدرش بخاطر اینکه پسرش باید ازدواج کند با هم درگیر می شدند.

در ادامه تیم جنایی بازرسی صحنه جرم مشاهده کردند که خون زیادی در محل جنایت پخش شده و این در حالی است که فرزندان قربانی جنایت ادعا می کنند که پدرشان با شلیک گلوله به قلب خودش دست به خودکشی زده است.

ماموران در گام بعدی در تحقیق از خانواده قربانی جنایت اطلاع پیدا کردند که پدر خانواده پس از درگیری با پسرش به اتاق رفته و پس از دقایقی در حالیکه وارد سالن پذیرایی می شود در نقطه ای که در دید اعضای خانواده نبوده با شلیک به قلب خودش دست به خودکشی زده است.

بازپرس براعه با توجه به اینکه خون زیادی در صحنه جرم پخش شده بود فرضیه خودکشی را کم رنگ دید و برای اینکه مشخص شدن این تیراندازی خودکشی بوده یا دگرکشی، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

بنا براین گزارش، بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور بازداشت 2 پسر خانواده را که در صحنه جرم حضور داشتند صادر کرد و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied