شمانیوز
شما نیوز

پسر سام درخشانی | حواشی سام درخشانی

پسر سام درخشانی شبیه رونالدو شد | جدیدترین عکس از پسر سام درخشانی غوغا کرد

عکسی از پسر سام درخشانی به تازگی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

پسر سام درخشانی شبیه رونالدو شد  | جدیدترین عکس از پسر سام درخشانی غوغا کرد

سام درخشانی بازیگر پرحاشیه در فضای مجازی است که اخیرا استوری از فرزندش منتشر کرده است که برخی ها اورا ماننده کیریستین رونالدو خوانده اند. معروفیت و شهرت سام درخشانی بیشتر به خاطر زوج سریالی است که  با همبازی شدن با پژمان جمشیدی است. سام درخشانی علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارد و از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران است. سام درخشانی فیلمی از رقص خودش در اینستاگرام منتشر کرد که در فضای مجازی دست به دست می شود و باعث جنجال زیادی شد. در ادامه عکسی از پسر سام درخشانی را ببینید:

سام درخشانی

ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

مادر سام درخشانی هنرمند پرطرفدار کشورمان در یک مصاحبه از آرزویش برای ازدواج پسرش سام صحبت کرده بود و این خواسته بالاخره در مهرماه سال 94 به ثمر نشست.

سام درخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است.ماجرای آشنایی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور از یک میهمانی خانوادگی آغاز شد که بعد از مدتی رفت و آمد منجر به شناخته بیشتر و در نهایت ازدواج آقای بازیگر گردید.عسل امیرپور همسر سام درخشانی لیسانس بازیگری دارد و یا یک مراسم ساده زندگی مشترکش را در کنار سام درخشانی آغاز کرد و در اغلب مراسم های ویژه هنری در کنار همسرش حضور دارد و این زوج زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied