شمانیوز
شما نیوز

قیمت پژو | قیمت پژو 206

ریزش شدید قیمت پژو 206 + جدول قیمت پژو 206

بررسی وضعیت فعلی بازار و روند تغییرات قیمتی کاهش قیمت خودروهای پژو ۲۰۶ در بازار آزاد ایران را نشان می‌دهد. بر اساس این اطلاعات می توان گفت که قیمت خودروهای پژو ۲۰۶ در سال جاری نسبت به سال گذشته روند کاهشی شدیدی را تجربه کرده است.

ریزش شدید قیمت پژو 206 + جدول قیمت پژو 206

به گزارش شمانیوز: بررسی نمودار قیمت پژو ۲۰۶ نشان می دهد که قیمت تیپ سوم صفر این خودرو از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کاهش یافته و از ۶۸۰ میلیون تومان به ۵۱۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت تیپ دوم صفر این خودرو نیز طی همین مدت حدود ۱۶۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

قیمت خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ دو سال ۱۴۰۰ نیز طبق اطلاعات متن اولیه در این مدت تقریباً ۱۶۵ میلیون تومان کاهش داشته است. بنابراین می توان گفت که روند کلی کاهش قیمت خودروهای پژو ۲۰۶ در بازار آزاد ایران در سال جاری بین ۱۶۵ تا ۱۷۰ میلیون تومان بوده است.

 

دلایل کاهش قیمت پژو ۲۰۶ در بازار آزاد

یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت خودروهای پژو ۲۰۶ در بازار آزاد ایران وجود تعداد زیادی از این خودروها در بازار بوده است. با توجه به اینکه پژو ۲۰۶ یکی از محبوب ترین خودروهای ایرانی بوده و همواره تقاضای زیادی برای آن وجود داشته است، تولیدکنندگان این خودرو تعداد زیادی از آن را وارد بازار کرده اند که این موضوع منجر به اشباع بازار و در نتیجه کاهش قیمت شده است.

عامل دیگر کاهش قیمت پژو ۲۰۶ می تواند ورود برندهای جدیدتر و رقیب به بازار باشد که انتظارات مصرف کنندگان را تغییر داده و تقاضا را از پژو ۲۰۶ به سمت خودروهای جدیدتر منتقل کرده است. همچنین وضعیت اقتصادی کشور و کاهش قدرت خرید مردم نیز می تواند از دلایل کاهش قیمت این خودرو باشد.

با توجه به اطلاعات فوق، می توان نتیجه گرفت که عواملی همچون اشباع بازار، ورود رقبای جدید و وضعیت اقتصادی کشور باعث کاهش قابل توجه قیمت پژو ۲۰۶ در بازار آزاد شده است. البته این خودرو همچنان یکی از پرفروش ترین مدل ها در بازار به شمار می رود.

 

جدول قیمت پژو ۲۰۶ در بازار آزاد مهرماه 1402

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۱ صفر ۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۰ صفر ۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۱ صفر ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ صفر ۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۱۳۹۹ صفر ۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied