شمانیوز
شما نیوز

بهنوش بختیاری | حواشی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری گوگوش شد | بهنوش بختیاری خودش را کشت تا شبیه گوگوش شود

فیلمی از بهنوش بختیاری منتشر شده است که در آن سکانسی از فیلم همسفر با بازی گوگوش را باز سازی می کند. این فیلم طنز وایرال زیادی را در شبکه های اجتماعی داشته است که در ادامه مشاهده می کنید.

بهنوش بختیاری گوگوش شد  | بهنوش بختیاری  خودش را کشت تا شبیه گوگوش شود

فیلمی از بهنوش بختیاری منتشر شده است که در آن سکانسی از فیلم همسفر با بازی گوگوش را باز سازی می کند. این فیلم طنز وایرال زیادی را در شبکه های اجتماعی داشته است که در ادامه مشاهده می کنید. بهنوش بختیاری بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون که این روزها کمی گزیده کار شده است، در سخنانی باورنکردنی از قصدش برای خودکشی خبر داد. بهنوش بختیاری 48 ساله می باشد. بهنوش بختیاری در زمینه زبان فرانسه درس خوانده است. بهنوش بختیاری اصالت بختیاری دارد. بهنوش بختیاری سالهاست از دواج کرده است و یک زندگی عاشقانه بدور از حاشیه را دارد.  در ادامه فیلمی با حواشی زیاد از بهنوش بختیاری را مشاهده می کنید: 

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین طی یک مراسم ساده زندگی مشترک خود را آغاز کردند. خانم بازیگر بارها در مصاحبه های خود گفته است:

مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر، پوشیدن لباس عروس و حتی رفتن به آرایشگاه راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

بهنوش بختیاری

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شده و جایزه خود را در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی دریافت کرد. او در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied