شمانیوز
شما نیوز

ماسک | ماسک لیمو ترش

شما هم به دنبال راهی برای شادابی و پاکسازی پوست هستید | حتما از ماسک لیمو ترش استفاده کنید

لیموترش به دلیل ویتامین هایی که دارد که برای پوست صورت مفید است و به پاکسازی آن کمک میکند. در ادامه با نوع ماسک صورت برای پاکسازی پوست آشنا می شوید.

شما هم به دنبال راهی برای شادابی و پاکسازی پوست هستید | حتما از ماسک لیمو ترش استفاده کنید

به گزارش شمانیوز : لیمو ترش ، میوه درخت لیمو و از مرکبات است. لیمو ترش خواص زیادی دارد. تاثیر لیمو ترش بر پوست صورت تایید شده است. برای شادابی پوست صورتتان میتوانید از لیمو ترش و ماسک لیمو ترش استفاده کنید.

 

فواید ماسک لیمو ترش برای پوست

لیمو ترش خاصیت ضد باکتریایی دارد و به پاکسازی پوست کمک می‌کند، به‌همین دلیل در تهیه ماسک‌های طبیعی از آن استفاده می‌شود. استفاده از این ماسک‌ها باعث روشن شدن و سفیدی پوست می‌شود.

در اینجا شما را با تهیه چند ماسک لیمو ترش برای پوست صورت آشنا می‌کنیم. استفاده از این ماسک‌های خانگی برای پوست‌های بسیار حساس و خشک ممکن است عوارضی داشته باشد، بنابراین قبل از مصرف، حتما با پزشک پوست مشورت کنید.

ماسک لیموترش

ماسک لیمو ترش و عسل

این ماسک خانگی به تمیزی و مرطوب‌کنندگی پوست صورت شما کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک تنها به یک قاشق چای‌خوری آبلیمو، یک قاشق غذا‌خوری آب و یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی نیاز دارید. هر سه را با هم ترکیب کنید و آن را بر روی پوست صورت خود بمالید و بعد از 15 تا 20 دقیقه آن را با آب ولرم بشویید.

 

ماسک لیمو و روغن بادام

این ماسک به کاهش روند پیری پوست کمک می‌کند، در واقع با افزودن چربی طبیعی و رطوبت به پوست، باعث نرمی و لطافت آن می‌شود. این ماسک ممکن است برای پوست‌های چرب مناسب نباشد.

یک قاشق غذاخوری عسل را با چند قطره روغن بادام طبیعی و چند قطره آب ‌لیمو مخلوط کنید. ترکیب را به مدت 15 دقیقه بر روی پوست صورت خود نگه‌دارید و سپس با آب بشویید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied