شمانیوز
شما نیوز

مدیر بیمه تعاون در استان همدان:

بیمه تعاون در مسیر رشد و تعالی

پرداخت خسارت در کمتر از 3 روز از جمله اقدامات بیمه تعاون در آستانه ده سالگی می باشد.

بیمه تعاون در مسیر رشد و تعالی

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون شرکت بیمه تعاون اولین شرکت تعاونی کشور با هدف ورود بخش تعاونی به عرصه فعالیت بانک و بیمه و راهیابی به بازارهای پولی و مالی کشور در سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرده و در طی ۱۰ سال گذشته عملکرد بسیار مثبتی در کارنامه خود ثبت نموده است. به این بهانه روزنامه پیام همدان به گفتگو با کیانوش بیات نژاد؛ مدیر بیمه تعاون در استان همدان پرداخته است.

بیات نژاد در این مصاحبه با اشاره به تاثیر شرکت بیمه تعاون در رشد تولید ناخالص داخلی و همچنین کمک به ایجاد اشتغال اظهار کرد: بیمه تعاون با چشم انداز و افق بسیار روشن و با دسترس داشتن نقشه رشد و تعالی سازمان و همچنین در اختیار داشتن همکاران متخصص در کنار سکانداری دکتر مظلومی، در مسیر دستیابی به اهداف بزرگ؛مطابق با اصول علمی و فنی مدیریت و تجارت قرار دارد و در این راستا توانسته است گام های اثر گذاری در ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به مردم ایران عزیز بردارد به شکلی که در سال گذشته موفق به دریافت عنوان برترین شرکت تعاونی کشور و لوح تقدیر از ریاست جمهوری شده است.

مدیر بیمه تعاون استان در ادامه بیان کرد: بیمه تعاون طی سال های اخیر ارائه خدمات بیمه ای به عموم مردم و تامین نیاز بیمه‌ای بیمه گذاران بزرگی همچون دانشگاه علوم پزشکی، شرکت ملی گاز ایران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی را مد نظر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: بیمه تعاون با تحت پوشش قرار دادن خسارات ناشی از آتش سوزی انفجار فوت و نقص عضو تمامی مشترکین شرکت ملی گاز در سراسر کشور خدمات شایانی به هموطنان در این حوزه ارائه نموده است. به طوری که در پاره‌ای از موارد ظرف مدت یک روز پرونده خسارت تشکیل، ارزیابی و خسارات آن پرداخت شده است.

بیات نژاد در پایان مصاحبه خود به خبرنگار پیام همدان گفت: بیمه تعاون استان همدان با ۳۲ نمایندگی و شعبه و دارا بودن تیم خسارت سیار در سطح استان خدمات ارزنده ای به هموطنان عزیز در استان همدان در تمامی رشته‌های بیمه‌ای ارائه نموده است که پرداخت خسارت در کمتر از 3 روز یکی از اقدامات حایز اهمیت این شرکت می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied