شمانیوز
شما نیوز

لیونل مسی

تصمیم تلخ لیونل مسی در مورد یکی از اعضای خانواده‌اش فاش شد

لیونل مسی فاش کرده که او و همسرش مجبور به گرفتن یک تصمیم سخت شده‌اند.

تصمیم تلخ لیونل مسی در مورد یکی از اعضای خانواده‌اش فاش شد

لیونل مسی گفته که انتقال او به لیگ آمریکا باعث شد که او و همسرش یک تصمیم تلخ را در مورد یکی از اعضای خانواده خود بگیرند.فوق‌ستاره آرژانتینی فاش کرده که آنها مجبور شدند سگ قدیمی و وفادار خود را که سالها در خانه آنها زندگی می‌کرده در خانه خود در بارسلونا بگذارند و به آمریکا نبرند.تصمیم برای همراه نبردن سگ لیونل مسی به اسم هالک که به گفته خودش عضوی از خانواده او به حساب می‌آید به این دلیل بوده که این سگ هفت ساله دچار بیماری بوده است. «میگه گراندوس» کمدین آرژانتینی در گفت‌وگویی که با مسی در هفته گذشته داشت این موضوع را فاش کرد. در واقع او در پی یک شوخی با مسی متوجه شد که هالک در خانه مسی نیست و از این موضوع شگفت‌زده شد: «من از لئو پرسیدم که سگشان کجاست و او گفت: در بارسلونا گذاشتیمش. هالک آنجا است. یک مقدار سنش بالا رفته و مجبور شدیم او را در خانه ای که در بارسلونا داریم بگذاریم.»

لیونل مسی

مسی در سال ۲۰۱۶ هالک را به عنوان یک حیوان خانگی به خانواده خود آورد و عکس آن را در که در آن زمان یک سگ کوچک بود در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «عضو جدید از خانواده من. ممنونیم به خاطر این هدیه زیبا.»

او و همسرش آنتونلا هر از گاهی عکسی از این سگ که روز به روز هم در حال بزرگتر شدن بود منتشر می‌کردند اما آنها این کار را از سال ۲۰۲۱ زمانی که مسی به پاری‌سن‌ژرمن رفت دیگر انجام ندادند.

مسی در مصاحبه با گراندوس گفته که سفرهای هوایی برای هالک در این مرحله از زندگی اش ضرر دارد و اینکه او بیشتر نیاز دارد که به خواب برود و استراحت کند.

سگهای نژاد بورد ماستیف (که هالک هم یکی از آنهاست) می‌توانند قدی تا ۷۰ سانتیمتر و وزنی حدود ۶۰ کیلیوگرم داشته باشند. طول عمر آنها نیز معمولا بین ۵ تا ۸ سال است که البته برخی تا ۱۱ سال هم می‌رسند.

در حال حاضر هالک در خانه مجلل مسی در بارسلونا که در فاصله ۲۰ کیلومتری ورزشگاه نوکمپ قرار دارد از سوی خدمه خانه نگهداری می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied