شمانیوز
شما نیوز

حسن یزدانی | ازدواج حسن یزدانی

فیلم ازدواج جالب حسن یزدانی به این روش | همسر حسن یزدانی کیست ؟

به تازگی فیلمی از حسن یزدانی کشتی گیر کشورمان منتشر شده است که در این فیلم حسن یزدانی انگشتری در دست دختری می کند و از او خواستگاری می کند.

فیلم ازدواج جالب حسن یزدانی به این روش   | همسر حسن یزدانی کیست ؟

طبق خبرهای منتشر شده در چند وبسایت، حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد.هنوز مشخصات یا تصویری از همسر حسن یزدانی منتشر نشده اما بنا بر اطلاعات همسر کشتی گیر مازندرانی اهل کرمانشاه و از کارمندان یک شرکت هواپیمایی معروف است.حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد و چندین مدال برای ایران دارد. حسن یزدانی  کشتی را از 11 سالگی شروع کرد . در ادامه فیلم ازدواج حسن یزدانی را مشاهده می کنید:

ازدواج حسن یزدانی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان

طبق خبرهای منتشر شده در چند وبسایت، حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد.

همسر حسن یزدانی کیست؟

هنوز مشخصات یا تصویری از همسر حسن یزدانی منتشر نشده اما بنا بر اطلاعات همسر کشتی گیر مازندرانی اهل کرمانشاه و از کارمندان یک شرکت هواپیمایی معروف است.

شروع فعالیت حرفه‌ای حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی را از سن ۱۱ سالگی و در سال ۲۰۰۶ میلادی شروع کرد. وی در سال ۲۰۱۱ به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در اوت سال ۲۰۱۱ با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۱ به مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم دست پیدا کرد. نوزده روز بعد از به دست آوردن مدال برنز آسیا، یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرد و با به دست آوردن عنوان دوم به مدال نقره وزن ۵۰ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان دست پیدا کرد.

 

حسن یزدانی در ژوئن سال ۲۰۱۴ به عنوان نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و با پیروزی روبروی رقیبان به قهرمانی رسید و مدال طلا کسب کرد. وی دو ماه بعد در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در زاگرب کرواسی در وزن ۶۶ کیلوگرم شرکت کرد و قهرمان جوانان جهان گردید. یزدانی بعد از این قهرمانی به ردهٔ سنی بزرگسالان آمد و در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابالوف قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied