شمانیوز
شما نیوز

مهدی پاکدل | مهدی پاکدل و همسرش

قاب عاشقانه مهدی پاکدل و همسر دومش | رعنا آزادی ور در این عکس چه دلبری می کند!

مهدی پاکدل با انتشار یک عکس در کنار همسرش رعنا آزادی ور اینستاگرامش را بروز کرد.

قاب عاشقانه مهدی پاکدل و همسر دومش | رعنا آزادی ور در این عکس چه دلبری می کند!

مهدی پاکدل با انتشار یک عکس در کنار همسرش رعنا آزادی ور اینستاگرامش را بروز کرد. مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی است. مهدی پاکدل برای بار دوم با رعنا آزادی ور ازدواج کرده است. مهدی پاکدل بازیگر است و برادر بزرگش حسین پاکدل است.

 

مهدی پاکدل

 

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد که در کنار بازیگری ، خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا در عرصه مدلینگ همی حضور موفق دارد.

 

آشنایی مهدی پاکدل با همسر اولش بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل در سصحنه فیلمبرداری فیلم مصئب دوشیزه با بهنوش طباطبایی همسر اولش آشنا شد و خودش می گوید که عاشق خنده های او شد. این دو در 11 اسفند سال 1389 ازدواج کردند ولی در اسفند سال 1394 از هم جدا شدند.

اولین بار گمانه زنی طلاق آنها در مراسم اکران فیلم سیانور زده شده زیرا حلقه ازدواج در دست بهنوش طباطبایی نبود و این سوژه عکاسان شد و شایعه ها در مورد جدایی ان دو نفر در فضای مجازی پخش شد تا اینکه بهنوش طباطبایی تمام عکس های دو نفره خودش و مهدی پاکدل را از اینستاگرام پاک کرد.

در نهایت فریبا نادری در یکی از مصاحبه هایش خبر جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی را تایید کرد و بعد ها بهنوش طباطبایی در یکی از مصاحبه هایش دلیل کم کاری خود در سینما و تلویزیون را به علت جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل بیان کرد. اما هیچ وقت این خبر از طرف مهدی پاکدل رسما منتشر نشد و هنوز بعد از گذشت ۲ سال هیچ خبری مبنی بر علت طلاق این دو زوج منتشر نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied