شمانیوز
شما نیوز

حسن یزدانی | همسر حسن یزدانی

ببینید | فیلم لحظه خواستگاری حسن یزدانی از همسرش

فیلمی از لحظه خواستگاری ناگهانی حسن یزدانی، جواب مثبت عروس خانم و خنده‌های یزدانی را ببینید.

ببینید | فیلم لحظه خواستگاری حسن یزدانی از همسرش

به گزارش شمانیوز: فیلمی از لحظه خواستگاری ناگهانی حسن یزدانی، جواب مثبت عروس خانم و خنده‌های یزدانی را ببینید. حسن یزدانی چراتی متولد ۵ دی ۱۳۷۳ کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است. حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی است. حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با پیروزی شش بر دو برابر دیوید تیلور آمریکایی ضمن جبران شکست در دیدار نهایی بازی‌های المپیک توکیو به مقام قهرمانی رقابت‌های جهان دست یافت. همسر حسن یزدانی اهل استان کرمانشاه و بنابر شنیده ها کارمند شرکت هواپیمایی است.

 

 

زندگی شخصی حسن یزدانی قهرمان المپیک

حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. وی اعتقاد دارد که اگر برای هدفی با تمام وجود تلاش کنید حتما موفق می شوید و به آن هدف خواهید رسید.

حسن یزدانی یکی از شش کشتی گیر آزادکار ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای مسابقات المپیک شده است. او با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده بندی بهترین کشتی گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد و با توجه به سن کمش می تواند در سالهای آینده یکی از برترین کشتی گیران تاریخ ایران بشود.

 

قهرمان جهان در ۲۰۱۵

این کشتی گیر جویباری در شهریور ۱۳۹۴ به عنوان نمایندهٔ ایران در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم شرکت کرد و به مدال نقره جهان قناعت کرد.

 

المپیک ریو ۲۰۱۶

شادی حسن یزدانی بعد از پیروزی در فینال المپیک ریو مقابل انور گدویف از روسیه با سر باندپیچی شده که نشان از آسیب دیدگی او دارد.

در روز ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ در مسابقات وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو حاضر شد و با به خاک مالیدن پشت حریفانش به مدال طلای المپیک دست پیدا کرد و بعد از ۱۶ سال برای ایران در رشتهٔ کشتی آزاد در المپیک مدال طلا آورد.

 

قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷

این کشتی گیر در روز ۳ شهریور ۱۳۹۶ در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس برگزار می‌شد شرکت کرد. والیف روسی در این کشتی سرش به صورت حسن یزدانی برخورد کرد و آنگاه صورتش دچار خون‌ریزی گردید.

وی در این مسابقات مدال طلا به دست آورد و مدال طلای وی تنها مدال کشتی آزاد ایران در قهرمانی جهان ۲۰۱۷ بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied