شمانیوز
شما نیوز

حاجی‌اشرفی در گفتگو با شمانیوز:

توانگری و پوشش درمان بیمه دی ستودنی است

رئیس سابق هیئت مدیره انجمن کارشناسان صنعت بیمه گفت: وقتی شرکت‌های بیمه‌ای دیگر در حوزه درمان با احتیاط وارد می‌شوند شرکت بیمه دی با قدرت به این حوزه وارد شده و حتی بیمه درمان انفرادی و خانوادگی را به پرتفوی خود افزوده و شهامت بیمه دی در این حوزه ستودنی است.

توانگری و پوشش درمان بیمه دی ستودنی است

حمیدرضا حاجی اشرفی، رئیس سابق هیئت مدیره انجمن کارشناسان صنعت بیمه در گفتگو با شمانیوز، درباره توانگری شرکت بیمه دی گفت: بیمه دی یکی از شرکت‌های بیمه‌ای توانگر در کشور محسوب می‌شود که کمترین وابستگی را به بانک دی دارد و بیشتر هلدینگ‌های غیربانکی در تأسیس بیمه دی مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: بیمه دی در سال‌های اخیر به ویژه در سه چهار سال اخیر به خوبی ظاهر شده و حد توانگری خوبی را از خود نشان داده است به ویژه در شرایطی که سایر شرکت‌های بیمه دست به عصا راه می‌روند.

رئیس سابق هیئت مدیره انجمن کارشناسان صنعت بیمه تأکید کرد: بیمه دی در حوزه درمان به صورت تخصصی عمل کرده و خودش را تقویت کرده و این موضوع به نظر من اتفاق خوبی برای این شرکت است. وقتی شرکت‌های بیمه‌ای دیگر در حوزه درمان با احتیاط وارد می‌شوند شرکت بیمه دی با قدرت به این حوزه وارد شده و حتی بیمه درمان انفرادی و خانوادگی را به پرتفوی خود افزوده و شهامت بیمه دی در این حوزه ستودنی است.

حاجی اشرفی گفت: البته باید بیمه دی در دیگر موارد پرتفوی بیمه‌ای خود را تقویت کند و به نظر در سایر حوزه‌ها جا برای کار بیشتر دارد ولی با این حال اگر بیمه دی از دیگر بیمه‌ها جلوتر نباشد عقب‌تر هم نیست و یک توازن منطقی را رعایت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied