شمانیوز
شما نیوز

بانک دی

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بانک دی

همزمان با ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس، مراسمی با حضور مدیرعامل بانک دی، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک و گروه مالی دی و جمعی از کارکنان در محل نمازخانه ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بانک دی

به گزارش روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک، در مراسم «راویان حماسه ایثار» با بیان این که رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، هرگز از یاد ما نخواهد رفت، گفت: همه ما وظیفه داریم به بهترین شکل ممکن، یاد و نام شهدا ایثارگران را گرامی داشته و در جهت تکریم خانواده معزز آنها بکوشیم.

وی افزود: در شرایطی که تا پیش از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره بخش هایی از خاک کشورمان به بهانه های مختلف به بیگانگان واگذار می شد، در جریان جنگ تحمیلی حتی یک وجب از سرزمین ایران اسلامی از دست نرفت و ما این را مدیون ایثار و دلاوری های ایثارگران هستیم.

در بخش دیگری از این مراسم سردار محمد نیازی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از حضور در جبهه های جنگ هشت ساله علیه دشمن بعثی، گفت: دفاع مقدس، یک جنگ تمام عیار علیه کشور ما بود که با حمایت همه ابرقدرت های جهان از رژیم بعث شکل گرفت.

وی افزود: آن روزها رزمندگان ایرانی در حالی با دشمن می جنگیدند که کشور در دسترسی به ادوات و ملزومات اولیه جنگ با محدودیت مواجه بود، اما ایران امروز به حدی قوی شده است که در حوزه دفاعی، زبانزد دنیاست.

در ادامه این رویداد که با اجرای گروه سرود میعاد همراه بود، از ایثارگران و جانبازان شاغل در بانک دی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied