شمانیوز
شما نیوز

ماهجم | پرسپولیس

آخرین جزئیات از وضعیت مهاجم تازه وارد شده سوئدی در پرسپولیس

نبیل باهویی مهاجم تازه وارد سوئدی تیم فوتبال پرسپولیس مطابق انتظار سرمربی تیم فعلا شرایط بازی کردن ندارد.

آخرین جزئیات از وضعیت مهاجم تازه وارد شده  سوئدی در پرسپولیس

به گزارش شمانیوز :باشگاه فوتبال پرسپولیس که به‌طور خلاصه پرسپولیس نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ایدر ایران است که در دی‌ماه ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه زیرمجموعهٔ باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است. پرسپولیس با کسب ۳۸ عنوان قهرمانی رسمی و ۲۸ جام کشوری، پرافتخارترین باشگاه‌ تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.پرسپولیس

 باهویی مهاجم تازه وارد پرسپولیس در تمرین شرکت کرد تا شرایط او برای حضور در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مورد بررسی قرار بگیرد. ارزیابی کادر فنی سرخپوشان نشان از ضعف قدرت جسمانی مهاجم سوئدی دارد که باید فعلا تمرینات انفرادی را پشت سر بگذارد.

او که بر خلاف نظر یحیی گل محمدی جذب شده است مطابق انتظار سرمربی سرخپوشان شرایط ایده‌آلی ندارد و فعلا نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. با این حال در لیست پرسپولیس برای بازی با الدحیل حضور خواهد داشت و همراه با کاروان تیم به قطر سفر می‌کند اما در ترکیب پرسپولیس قطعا حضور نخواهد داشت.

مربی بدنساز پرسپولیس برنامه اختصاصی برای آمادگی بدنی این بازیکن تنظیم کرده است تا هرچه زودتر بتواند برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied