شمانیوز
شما نیوز

مسی |فینال جام

مسی در فینال جام آزاد آمریکا بازی می‌کند؟

سرمربی اینتر میامی درباره وضعیت مسی برای حضور در فینال جام آزاد آمریکا صحبت کرد.

مسی در فینال جام آزاد آمریکا بازی می‌کند؟

به گزارش شمانیوز : مسی بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست مهاجم و به عنوان کاپیتان برای باشگاه اینتر میامی آمریکا و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند. مسی به‌طور گسترده به‌عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال دانسته می‌شود.مسی تنها بازیکنی است که هفت بار برندهٔ توپ طلا و شش بار برنده کفش طلای اروپا شده‌است. مسی در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از ۸۰۰ گل و ۳۵۰ پاس گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده و رکورد بیشترین تعداد گل (۶۷۲) را به عنوان بازیکن برای یک باشگاه (بارسلونا) دارد.

مسی

لیونل مسی اسطوره آرژانتینی ماه گذشته در ایام فیفا دی به همراه تیم ملی کشورش مصدوم شده و به خاطر این مصدومیت چندین بازی اینتر میامی را از دست داد.

اینتر میامی بامداد فردا در فینال جام آزاد آمریکا به مصاف هیوستون دینامو می رود. در همین رابطه تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی درباره رسیدن مسی به این بازی گفت: باید منتظر بمانیم تا بازی فردا چه اتفاقی می افتد. پیش از این هم گفتم ما روی مسی ریسک نمی کنیم.

وی افزود: بازی فینال حساسیت بالایی دارد و بدون شک حضور مسی در این بازی مهم است ولی باید تا فردا صبر کنیم تا بتوانیم شرایط مسی را ببنیم و بعد تصمیم بگیریم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied