شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | پیش بینی سرنوشت شما بر اساس فال تاروت

فال تاروت پنج شنبه 6 مهر1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت روزانه | پیش بینی سرنوشت شما بر اساس فال تاروت

به گزارش شمانیوز : فال تاروت یکی از روش های پیش گویی است. فال تاروت قدمت زیادی دارد. فال تاروت در زمان های گذشته یک نوع بازی بوده است. این روز ها فال تاروت به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه فال تاروت پنج شنبه 6 مهر را در زیر میخوانید.

 

فروردین

کارت تارت: دو چوبدست

چیزی برایتان تغییر کرده است. اکنون شما یک ایده واضح درباره کاری که می خواهید انجام دهید، دارید.

شما آماده هستید تا برای به دست آوردن آنچه در پی آن هستید، برنامه ریزی کنید. این یک معامله بزرگ است زیرا اکنون که می دانید چه هدفی دارید، هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند.

 

اردیبهشت

کارت تاروت: هفت جام

شما در اعماق وجودتان، آرزوی عشقی ابدی با معشوق تان را دارید. پنهان شدن در پشت لبخند و شوخی ‌های خجالت ‌آمیز، ممکن است در حال حاضر کارساز باشد، اما شاید وقت آن رسیده است که بگویید واقعا چه احساسی دارید.

 

خرداد

کارت تاروت: پادشاه جام

شما می فهمید که چه زمانی کاری درست است، حتی اگر چیزی نباشد که می خواستید.

شما آماده هستید که نیازهای شخص دیگری را بر نیازهای خود ترجیح دهید. می ‌دانید که وقتی کسی را دوست دارید، باید او را آزاد بگذارید؛ اگر قرار باشد بماند، خواهد ماند.

 

تیر

کارت تاروت: پاپ بانو

به صدای درون تان گوش کنید. وقتی با قلب خود هماهنگ می شوید، می توانید چیزهایی را که باید از سطح روح بفهمید، درک کنید.

وقتی روی چیزهای موقتی و سطحی تمرکز می کنید، عشق برایتان بسیار گیج کننده می شود؛ اما وقتی به تصویری بزرگ تر نگاه می کنید و دیدی وسیع تر ایجاد می کنید، ناگهان وضوح را دوباره به دست خواهید آورد.

 

مرداد

کارت تاروت: سه سکه

شما آماده تعهد دادن به کسی هستید. خیلی وقت است که چنین احساسی دارید، اما همه چیز در حال تغییر است. اکنون شما نسبت به این که اجازه دهید کسی وارد زندگی تان شود، گشوده تر و پذیراتر هستید. حاضرید برای عشق ریسک کنید.

فال تاروت

شهریور

کارت تاروت: نه چوبدست

شما نمی توانید به کسی که از انجام کار درست امتناع می ورزد، کمک کنید. باید میلی درونی برای قوی تر شدن و بهتر شدن به عنوان یک فرد وجود داشته باشد.

شما که امیدوار هستید از طریق منطق و عقل با یک نفر صحبت کنید تا انتخاب بهتری داشته باشد، ممکن است برای مدتی دوام بیاورید، اما در دراز مدت، خسته خواهید شد و بعدا متوجه می شوید که تلاش هایتان چیزی جز اتلاف وقت نبوده است. اجازه دهید آن فرد، از شرایط فعلی اش درس بگیرد.

 

مهر

کارت تاروت: ملکه جام

قلب شما کف دست تان است. زمانی که احساس می کنید چیزی یا کسی را دوست دارید، سعی کنید انرژی خود را به روشی مثبت هدایت کنید.

یک عمل خیرخواهانه انجام دهید؛ مانند خریدن غذا برای یک نیازمند، یا خریدن هدیه ای برای کودکی بی سرپرست.

 

آبان

کارت تاروت: پنج چوبدست

زندگی ممکن است در حال حاضر شلوغ و کمی دیوانه کننده باشد. آشفتگی ها باعث می شود به نظر برسد که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقت کم می آورید.

این احساس نیاز دائمی می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد و باعث درگیری با دیگران شود. حس شوخ طبعی می تواند تا حدودی کار را آسان تر کند.

 

آذر

کارت تاروت: ابله

شما در آرزوی آزادی هستید. پس وقتی فرصتی را یافتید، تردیدی نمی کنید و به سوی آن خواهید دوید. برایتان مهم نیست که چه چیزهایی را پشت سر گذاشته اید، زیرا از نظر ذهن تان، هیچ چیز نمی تواند بهتر از آزادی باشد.

 

دی

کارت تاروت: شش چوبدست

به زودی پاداش یا نوعی غرامت را دریافت خواهید کرد. ممکن است پس از بررسی عملکرد مثبت تان در یک شغل، افزایش دستمزد در راه باشد.

 

بهمن

کارت تاروت: امپراتور

فردا متوجه بدخلقی کسی در محل کارتان می شوید. غرور و بدخلقی او را به خودتان نگیرید. ممکن است اتفاقاتی برای او افتاده که بر روحیه و طرز فکر او تاثیر گذاشته باشد.

 

اسفند

کارت تاروت: جهان

شما فرد خوش شانسی هستید. شما یک فرصت عالی دارید که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

ممکن است از ترک کردن شغلی که اکنون در آن هستید، ترس داشته باشید، اما این فرصت جدید می تواند به معنای دستمزد و مزایای بهتری برای شما باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی