شمانیوز
شما نیوز

خودرو | قیمت خودرو

قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا | کاهش قیمت برخی محصولات

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا | کاهش قیمت برخی محصولات

به گزارش شمانیوز : قیمت خودروهای داخلی با نوسان اندک نسبت به روز گذشته به‌روزرسانی شده است. رصد بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت پژو پارس یک روزه ۵ میلیون کاهش پیدا کرده و حالا نسبت به ۸ روز گذشته ۶۵ میلیون ارزانتر است. ساینا و کوییک نیز از خودروهای پرفروش سایپا هستند که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشتند.

جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش ایرانی و تغییرات آن نسبت به روز گذشته (چهارم مهرماه) را می‌خوانید.

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۴۶۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۰۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به سه روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۰۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۷۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۵۲۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۳۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۳۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. این خودرو تقریبا طی سه ماه گذشته ۱۷۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این ۷65میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلون ارزان شده است. این مدل طی سه ماه گذشته ۱40 میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۳۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۶۰ تومان قیمت خورده است که ثابت مانده است و طی ۳۴ روز حوالی ۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای ۱۴۰۲ هم به ۶۵۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت است و طی سه ماه گذشته ۱۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۱۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای ریزش ۵ میلیونی طی دو روز گذشته است. دنا ۳۰ میلیون در ۲۵ روز گذشته ارزان شده است. این خودرو نسبت به خرداد ۱۳۰ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۸۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است و طی سه ماه گذشته ۲۲۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۳۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ثابت مانده است اما طی شش روز نیز ۲۰ میلیون افزایش پیدا کرده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۴۰ میلیون تومان که نسبت به دیروز ثابت مانده است اما طی ۶ روز گذشته ۲۵ میلیون گران شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۵۰ میلیونی شده است که ثابت مانده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۰میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۲۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی شش روز گذشته ۱۵ میلیون افزایش یافته است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۶۵ میلیون تومان است که ۲۰ میلیون نسبت به پنج روز گذشته و ۴۰ میلیون طی پنج روز گذشته بالا رفته است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۱۰ میلیون اعلام شده است که طی دو روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۹۰ میلیون تومان شده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است و طی ۲۱ روز گذشته ۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۶۱۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز ۵ میلیون ارزان شده است. همچنین قیمت این خودرو طی هشت روز گذشته ۶۵میلیون ارزان است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

 

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۳۰ میلیون تومان است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم نسبت به روز گذشته ثابت مانده است و حوالی ۲۴۵ میلیون تومان به روزرسانی شد.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و ۳۱۵میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ نیز نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و حوالی ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت ساینا S اتوماتیک نیز ۳۸۵ میلیون تومان شده است که ثابت مانده است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۲۰ میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۳۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۳۵ میلیون تومان شده است که نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۴۵ میلیون است که ۵ میلیون طی دو روز ارزان شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۱۰ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است. 

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای ثبات طی یک روز است اما طی ۳۱ روز گذشته ۴۵میلیون ارزان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied