شمانیوز
شما نیوز

ذوب آهن اصفهان

وزیر راه و شهر سازی : تولید ریل ملی توسط ذوب آهن اصفهان ، افتخار بزرگی است

در اولین روز برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی و میلاد صالحی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از غرفه ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه بازدید کرده و در جریان دستاوردها و تولیدات جدید ذوب آهن اصفهان و از جمله انواع ریلی ملی قرار گرفتند.

وزیر راه و شهر سازی : تولید ریل ملی توسط ذوب آهن اصفهان ، افتخار بزرگی است

 وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گفت: تولید ریل ملی از جمله ریل راه آهن و مترو توسط ذوب آهن اصفهان موجب افتخار دولت و مردم است و ما از این جهت کمال تشکر و قدردانی را از مدیریت و کارکنان ذوب آهن اصفهان داریم.

وی بر ضرورت حمایت از ذوب آهن اصفهان جهت تسهیل در تولید و عرضه محصولات فولادی  و ریلی تاکید کرد و اظهار داشت : جهت حمایت از تولید ریل ملی تعاملات خوبی با مدیریت ذوب آهن اصفهان داریم و بزودی نیز برای حل مشکلات ، تبادل نظر  و چاره اندیشی می شود.

در این بازدید ، اسماعیل محمدی سرپرست فروش محصولات صنعتی و خاص این شرکت  گفت: ذوب آهن اصفهان تنها تولید کننده ریل در کشور و خاورمیانه و هفدهمین کشور تولید کننده ریل در جهان مطابق  جدید ترین استانداردهای جهانی است.

 وی افزود: با توجه به همکاری با دانش بنیان ها در آینده نزدیک تولید انبوه سوزن ریل توسط ذوب آهن اصفهان صورت خواهد گرفت.

محمدی گفت: با توجه به تولید و عرضه ریل به خطوط ریلی کشور و متروی کلان شهرها در سال های اخیر،هم اینک برای صدور این محصول به خارج از کشور نیز در حال برنامه ریزی هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied