شمانیوز
شما نیوز

خودرو | قیمت خودرو

سامانه یکپارچه یک مهمان دیگر دارد | این خودرو را از سامانه یکپارچه دریافت کنید

شرکت پارس خودرو برنامه دارد تا فروش کراس اوور جدید DL5 را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز کند.

سامانه یکپارچه یک مهمان دیگر دارد | این خودرو را از سامانه یکپارچه دریافت کنید

به گزارش شمانیوز : عرضه این خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد. بر اساس شنیده ها طی روزهای آتی بخشنامه قطعی فروش کراس اوور DL۵ از سوی پارس خودرو اعلام می شود. این خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه می شود. بررسی ها نشان می دهد که DL۵ مجوزهای لازم را اخذ کرده است و در مرحله تایید نهایی قیمت گذاری به سر می برد. منابع آگاه می گویند که قیمت کراس اوور دی ال ۵ پارس خودرو نزدیک یک میلیارد تومان خواهد بود.

 

مشخصات کراس اوور DL۵ پارس خودرو

به نقل از آخرین خبر، زوتی T۳۰۰ با نام DL۵ توسط پارس خودرو و به صورت وارداتی عرضه می شود. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز است و ۱۴۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور چینی و وارداتی از نوع اتوماتیک CVT است و توان را به چرخ های جلو می رساند. فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، سنسور نور، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی دستی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و… از جمله امکانات زوتی DL۵ پارس خودرو است.

این خودرو از نظر ابعاد و اندازه با محصولاتی چون ری را، جک S۳، بک X۳ پرو، ام وی ام X۲۲ پرو و… رقابت می کند. همچنین پارس خودرو برنامه دارد تا در آینده نزدیک نسخه فیس لیفت و ارتقا یافته این کراس اوور چینی را در خط تولید خود مونتاژ کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied