شمانیوز
شما نیوز

هلدینگ صباانرژی

دکتر زمان‌پور: افزایش میزان فروش صادراتی صبافولاد از اهداف اصلی هلدینگ صباانرژی

دکتر علیرضا زمان پور گفت: رشد تولید شرکت صبافولاد نسبت به سال های گذشته به خصوص نسبت به سال گذشته تقریبا 2 برابر شده است. از نظر سودآوری نیز این شرکت تاکنون رشد 2 برابری سود را ثبت کرده است.

 دکتر زمان‌پور: افزایش میزان فروش صادراتی صبافولاد از اهداف اصلی هلدینگ صباانرژی

دکتر علیرضا زمان پور، مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی که صبح روز چهارشنبه پنجم مهر 1402 در مجمع فوق العاده شرکت صبا فولاد خلیج فارس سخن می‌گفت، اظهار داشت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس یکی از شرکت های تراز اول و باظرفیت هلدینگ صبا انرژی است که قابلیت توسعه بسیاری زیادی دارد. به طوری که در برنامه ریزی اولیه برای این شرکت، آغاز عملیات اجرایی طرح احیا 2 صبا فولاد را که تولید بریکت گرم است انجام و این طرح در دستور کار قرار گرفته تا اجرا شود.

زمان پور ادامه داد: طرح کارخانه اسلب یا فولادسازی را نیز برای این شرکت در دست اقدام داریم. امیدواریم با انجام این طرح ها و توسعه شرکت صبا فولاد بتوانیم آینده درخشانی برای این شرکت رقم بزنیم.

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی همچنین خاطرنشان کرد با احداث واحد سولفورزدایی، افزایش 10 درصدی تولید محصولات در شرکت صبا فولاد خلیج فارس را پیش رو خواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به اقدامات اساسی هلدینگ صبا انرژی در شرکت صبا فولاد خلیج فارس بیان کرد: رفع موانع سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای تامین مالی تا افتتاح پروژه، تکمیل پروژه"استیکر ریکلایمر"، مذاکره و رفع مشکلات و موانع حقوقی زمین احداث کارخانه و نیز شروع فرایند فراخوان و انتخاب پیمانکار از جمله اقدامات کلیدی و مهم بوده که در جهت توسعه شرکت صبافولاد خلیج فارس صورت گرفته است.

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در این باره خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه احیای دوم، واگذاری 43هکتار از زمین های سلب امتیازشده جهت اجرای پروژه، عرضه اولیه شرکت صبا فولاد در بازار سرمایه و تامین مالی طرح ها از طریق عرضه در بورس، همچنین نهایی شدن ساخت و تکمیل تجهیز "استکر ریکلایمر" نتایج این اقدامات به شمار می رود.

به گفته زمان پور، تکمیل فرایند قانونی تملک زمین محل احداث پروژه احیای دوم صبا فولاد یکی از چالش های اساسی این شرکت بود که به اهتمام هلدینگ صباانرژی مرتفع شد.

مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی تاکید کرد: یکی از برنامه های جدی هلدینگ صباانرژی افزایش میزان فروش صادراتی شرکت صبافولاد خلیج فارس در راستای تحقق اهداف کسب درآمد و ثروت زایی است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied