شمانیوز
شما نیوز

استقلال | حواشی استقلال

اتفاق عجیب در تیم استقلال | استقلال مربی بدنسازش را از دست داد ؟

باشگاه استقلال چند روزی است که مربی بدنسازش ، یوسو در این تیم حضور ندارد و استقلال بدون مربی بدنساز تمرین می کند.

اتفاق عجیب در تیم استقلال | استقلال مربی بدنسازش را از دست داد ؟

به گزارش شمانیوز : استقلال قبل شروع نیم فصل هم چنان با چالش های زیادی دست و پنجه نرم میکند، یکی از این چالش ها نبود مربی بدنساز در تیم استقلال است. 

استقلال در حالی که پیش از فصل روزهای متمادی بدون مربی بدنساز برای حضور در بازی‌ها آماده شد، اینروزها هم بدون مربی بدنساز به تمرینات خود ادامه می‌دهند!

یوسو مربی بدنساز اسپانیایی که به همراه پسرش بعد از بازی با استقلال خوزستان اردوی تیم را ترک کردند، هنوز به اردوی تیم ملحق نشده اند! این در حالی است که استقلال بعد از بازی با استقلال خوزستان دو دیدار تدارکاتی برگزار کرد و بعد از ۵ روز اعتصاب باز تمرینات خود را از سر گرفته و از قرار معلوم آبی‌ها هفته بعد هم در یک مسابقه دوستانه به میدان می‌آیند.

عدم حضور مربی بدنساز و پسرش که بازیکنان مصدوم را تمرین می‌دهد، برای برخی این شائبه را ایجاد کرده که مربیان اسپانیایی از استقلال جدا شده اند. قرارداد این دو با استقلال در سازمان لیگ ثبت نشده است و جدایی آنها بار مالی هم برای تیم آبی نخواهد داشت. اما چون جز مربیان قابل اعتماد جواد نکونام هستند و نقش آنها در آماده سازی تیم مهم است، بدون شک به استقلال ضربه خواهد زد.

شاید بهتر است بگوییم استقلال این‌روزها تنها تیمی است که بدون مربی بدنساز تمرین می‌کند.  

منبع :خبر ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی