شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد چابهار

نعقاد توافقنامه همکاری های مشترک در جهت رفع مشکلات زیرساخت های برق ۳۴ روستای واقع در محدوده منطقه آزاد

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار با اعلام امضای توافقنامه همکاری مشترک با شرکت توزیع برق استان بیان کرد: با اجرایی شدن این توافقنامه هیچ روستای فاقد برق در محدوده منطقه آزاد نخواهیم داشت.

نعقاد توافقنامه همکاری های مشترک در جهت رفع مشکلات زیرساخت های برق ۳۴ روستای واقع در محدوده منطقه آزاد

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، این توافقنامه با هدف بازسازی، توسعه و رفع افت ولتاژ شبکه برق رسانی و تأمین روشنایی روستاهای واقع در محدوده منطقه آزاد، فیمابین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان در زاهدان بعنوان یکی از اهداف سفر مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد به مرکز استان، منعقد گردید.

عبدالحکیم آصفی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار با اعلام امضای توافقنامه همکاری مشترک با شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با اجرایی شدن این توافقنامه به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال، هیچ روستای فاقد برق در محدوده نطقه آزاد نخواهیم داشت ادامه داد: مدت توافق نامه یکساله بوده و با اعلام آمادگی طرفین، در صورت نیاز، توافق نامه با تأمین اعتبار تکمیلی، تمدید خواهد شد تا مشکلات و‌ کمبودهای حوزه برق روستاها به صورت کامل، مرتفع گردد.

آصفی همچنین افزود: مقرر شد در موضوعات و زمینه‌های مندرج در توافقنامه، طرفین با یکدیگر همکاری نمایند و بر همین اساس سازمان منطقه آزاد مسئولیت حمایت مالی را عهده‌دار شده و اجرای پروژه ها براساس اولویت بندی های انجام شده توسط شرکت توزیع برق استان صورت گیرد.

ایشان در پایان گفت: به منظور پیگیری اجرایی شدن مفاد توافقنامه و نظارت بر روند اجرای آن، کارگروهی مرکب از نمایندگان طرفین تشکیل خواهد شد تا موضوعات مورد توافق را بررسی نموده و نتایج را به طرفین منعکس خواهند نمود.

در این جلسه رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied