شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد ماکو

مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جوانان در سالن ۲۰۰۰ نفری شهرستان ماکو به مناسبت ایام دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در این دوره از مسابقات در وزن منفی ۵۵ : امیرعلی تقی زاده از استان البرز مدال طلا، احسان یعقوبی از خراسان رضوی مدال نقره،‌ مبین ظریفی از آذربایجان غربی و امیرمهدی پرویزی از تهران مشترکا مدال برنز زا کسب کردند.

در وزن -۵۹، ابوالفضل تاجی از استان کرمان مدال طلا، متین قادرپور از آذربایجان غربی مدال نقره، امیرحسین رامشگر از هرمزگان و ماهان کاظمی از همدان مدال برنز را کسب کردند.

در وزن -۶۳ نیز ابوالفضل حسام پور از استان فارس مقام اول،‌ علیرضا جوزی از زنجان رتبه دوم و امیرمحمد کاظمی از آذربایجان شرقی و سید مسیح تاجران از اصفهان مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در وزن -۶۸ نیز آرمین یزدانی از خراسان رضوی مقام اول، محمدرضا جمشیدی از ایلام رتبه دوم و امیررضا گروسی از قزوین و محمدرضا عباسی از البرز به رتبه سوم رسیدند.

در وزن -۷۳، امیر حسین مافی از آذربایجان غربی مدال طلا، رضا محمدی از زنجان مدال نقره و سروش شیرزاد و علی نقاشیان بترتیب از البرز و فارس مدال برنز را از آن خود کردند.

در وزن -۷۸ نیز مصطفی قاسمی از استان فارس مدال طلا،‌ امیر حسین یمینی از بوشهر مدال نقره و مهدی گل محمدی مقدم و متین جمشیدی به ترتیب از خراسان شمالی و آذربایجان غربی مدال برنز این دور از مسابقات را کسب کردند.

در وزن -۸۴ نیز امیرحسین خدادادی از آذربایجان غربی مدال طلا ،‌امید جمشیدی از استان البرز مدال نقره و ماهان تیموری از کردستان و امیرعباس نقی لو از زنجان مدال به مدال برنز دست یافتند.

در این دوره از مسابقات آذربایجان غربی عنوان قهرمانی در تیمی ،‌ استان فارس تیم دوم و استان البرزبه عنوان تیم سوم انتخاب و تیم استان هرمزگان کاپ اخلاق را ازآن خود کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied