شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد ماکو

تبدیل وضعیت ۹۷۷ نفر از ایثارگران شاغل در سازمان های مناطق آزاد کشور

مشاور دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در امور ایثارگران از تبدیل وضعیت ۹۷۷ نفر از ایثارگران شاغل در سازمان های مناطق آزاد کشور خبر داد.

تبدیل وضعیت ۹۷۷ نفر از ایثارگران شاغل در سازمان های مناطق آزاد کشور

حجت الاسلام حمیدرضا محمدی کیاپی در حاشیه برگزاری مسابقات کونگ فوی کشوردر منطقه آزاد ماکو گفت: پیرو دستور پیگیری دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جناب آقای دکتر عبدالملکی برای ارتقای وضعیت ایثارگران شاغل در سازمان های مناطق آزاد به این منطقه سفر کردیم.

وی افزود: با عنایت به اینکه در چند سال اخیربه موضوع ایثارگران در این مناطق توجه نشده بود خوشبختانه ۹۷۷ نفر ایثارگر درسازمان های مناطق آزاد ۷ گانه تبدیل وضعیت و گزینش شدند.

مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در امور ایثارگران اضافه کرد: منطقه آزاد ماکو به عنوان پایلوت در گزینش ایثارگران مطرح شده  و به عنوان اولین منطقه کار تبدیل وضعیت آغاز گردید.

وی از پیگیری برای تشکیل پرونده  ۶ هزار نفر از کارکنان مناطق آزادنیز خبر داد و اضافه کرد: دبیرشورای عالی مناطق آزاد برای ساماندهی وضعیت استخدامی و کارمندان مناطق عزم جدی داشته و انشاله بتوانیم شاهد توفیق در این خصوص برای عزیزان تلاشگر در مناطق باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied