شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | بازیکن پرسپولیس

۶ خارجی الدحیل مقابل پرسپولیس را بشناسید

پرسپولیس در شرایطی مقابل الدحیل قرار خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کرسپو کدام یک از نفرات خارجی‌اش را در این مسابقه میدان دهد.

۶ خارجی الدحیل مقابل پرسپولیس را بشناسید

دوشنبه شب پرسپولیس و الدحیل در حالی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ مقابل هم قرار می‌گیرند که تیم قطری مثل النصر و برخلاف پرسپولیس از بازیکنان خارجی بسیاری سود می‌برد.

طبق قانون این فصل لیگ قهرمانان آسیا هر تیم می‌تواند از ۶ بازیکن خارجی که یکی از آنها آسیایی باشد در ترکیب خود استفاده کند.

البته حضور تمام بازیکنان خارجی در لیست کلی تیم مشکلی نخواهد داشت اما برای هر مسابقه سرمربی مجاز است که نام شش بازیکن خارجی خود را در فهرست ۲۳ نفره تیمش بگنجاند.

در فهرست نفرات خارجی الدحیل نام نفراتی مثل کیم مون هوان کره‌ای، روبن سمدو پرتغالی، ایبراهیما بامبا با ملیت ایتالیایی، ایساک ایحاجی فرانسوی، مایکل اولونگا کنیایی، ایبراهیما دیالوغنایی – فرانسوی،  فیلیپ کوتینیو برزیلی و شهیب غنان لیبیایی دیده می‌شود که دو نفر از این جمع باید خط بخورند.

در بازی نخست آسیایی الدحیل مقابل استقلال تاجیکستان کیم مون هوان، سمدو و بامبا در ترکیب اصلی و لیحاجی روی نیمکت حضور داشتند. در آن بازی اولونگا و کوتینیو مصدوم بودند  و به میدان نرفتند که می‌توانند به این جمع اضافه شوند و شش بازیکن خارجی الدحیل در بازی با پرسپولیس باشند چرا که ایبراهیمو دیالو مصدوم است و شاید اصلا به دیدار دوشنبه شب نرسد.

گفتنی است برخی بازیکنان قدیمی الدحیل مثل لوئیز جونیور کئرا، کریم بوضیاف، عاصیم مادیبو و محمد مونتاری که همه متولد کشورهایی مثل الجزایر، غنا، برزیل و ... هستند سال‌ها قبل پاسپورت قطری گرفته وبارها برای تیم ملی این کشور هم به میدان رفته‌اند.

 

 

 

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی