شمانیوز
شما نیوز

دلار | قیمت دلار

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۸ مهر ۱۴۰۲ | قیمت دلار صعودی می‌شود!

قیمت دلار در هفته گذشته تا پله هفتم‌ کانال ۴۹ هزار تومان بالا رفت. در حال حاضر عده ای از معامله‌گران می‌گویند در صورتی که امروز شنبه، دلار در محدوده یاد شده تثبیت دهد و بازار ساز مانع صعود نشود، احتمال ورود دلار به کانال ۵۰ هزار تومان است.

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۸ مهر ۱۴۰۲ | قیمت دلار صعودی می‌شود!

به گزارش شمانیوز : در هفته‌ای که گذشت قیمت‌دلار نوسانات چشم‌گیری را از خود به نمایش نگذاشت. قیمت دلار اسکناس آمریکایی در نیمه نخست هفته اول مهر ماه در بازه قیمتی 49 هزار و 200 تا 49 هزار و 400 تومان نوسان کرد. در روز‌های میانی این هفته بود که نرخ این ارز روند کاهشی جدیدی را ثبت کرد و به پله دوم کانال 49 رسید. اما با در روز‌های پایانی هفته قیمت دلار آزاد مجددا رشد کرد و در عصر پنجشنبه هفته گذشته، تا 49 هزار و 700 تومان بالا رفت.

اقتصادی می‌گویند در صورتی که دلار تهران امروز شنبه 8 مهرماه در محدوده جدید قیمتی تثبیت دهد، انتظارات کاهشی در کوتاه مدت خنثی خواهد شد و انتظارات افزایشی در بازار ارز تقویت می شود. با تثبیت دلار بر فراز مقاومت ۵۰ هزار تومان، ورود معامله‌گران افزایشی بیشتر خواهد شد اما در صورتی که افزایش قیمت دلار در روز پنجشنبه یک پولبک بوده باشد، دلار می‌تواند تا حمایت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان در مرحله اول حرکت کند.

بازار در معاملات پشت خطی جمعه‌شب می‌گفتند احتمالا بازارساز در این هفته با تزریق در بازار درهم، مانع از نوسان قیمت شود. این دسته می‌گویند اگر اوضاع با بازارساز یار باشد و اخبار در راستای خواست او، احتمال کاهش قیمت دلار به کانال 48 هزار تومان نیز وجود دارد.

فنی می‌گویند اگر قیمت دلار امروز بالای 49 هزار و 400 تومان تثبیت دهد دوباره می‌تواند مرز مقاومت 49 هزار و 600 تومان را آزمایش کند. در غیر این صورت با کاهش به سمت حمایت پایین حرکت خواهد کرد. برای تحلیل میان‌مدت، گروهی از معامله‌گران معتقدند قیمت دلار در موج پنج کاهش می‌تواند به سمت کف حرکت کند و وارد کانال 48 هزار تومان شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied