شمانیوز
شما نیوز

خودرو | بازار خودرو

قیمت ساینا افزایش پیدا کرد

ساینا S محصول اقتصادی و پرفروش سایپا است که نسخه فیس‌لیفت ساینا معمولی به شمار می‌آید.

قیمت ساینا افزایش پیدا کرد

به گزارش شمانیوز : سایپا پس از افزایش قیمت ساینا S در شهریورماه، اکنون بار دیگر بهای این خودرو را افزایش داده است. قیمت این خودرو اکنون از ۲۹۱ میلیون تومان نیز فراتر رفته است که آن را به رقیبی برای پژو پارس ایران خودرو تبدیل می‌کند.

قیمت ساینا S در مردادماه سال جاری، حدود ۲۴۹ میلیون تومان بود. یکماه بعد یعنی در شهریور ۱۴۰۲، قیمت این خودرو حدود ۵ میلیون تومان افزایش یافت و به ۲۵۵ میلیون تومان رسید. با این حال افزایش قیمت ساینا S در مهرماه شدیدتر از شهریور بوده است. بهای این خودرو هم‌اکنون به میزان ۴۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. با نسبت گرفتن بین بهای این خودرو در ماه‌های دیگر، متوجه خوهیم شد که قیمت ساینا S نسبت به شهریورماه حدود ۱۵ درصد و نسبت به مردادماه حدود ۱۷ درصد گران‌تر شده است.

قیمت مردادماه 248,694,000 تومان

قیمت شهریورماه 254,760,000 تومان

قیمت مهرماه 291,650,000 تومان

ساینا S همانند بسیاری از خودروهای اقتصادی سایپا، به پیشرانه هشت سوپاپ ۱.۵ لیتری M۱۵‌ مجهز است که حداکثر ۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. چراغ‌های روشنایی در روز، سنسور پارک عقب، دو کیسه هوا، سیستم‌های ترمز ABS و EBD، دی‌لایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، سیستم صوتی به همراه چهار بلندگو، نشانگر تعویض دنده، سیستم تهویه دیجیتال، روکش پارچه‌ای صندلی‌ها و آینه‌های جانبی برقی امکانات ساینا S را تشکیل می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied