شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما | حواشی بهاره رهنما

بهاره رهنما استاد دانشگاه شد | بهاره رهنما از بازیگری به کجا رسید

تدریسِ بهاره رهنما در دانشگاه برای واحدِ «تحلیلِ نمایش‌نامه۲». دانشجویان گزینه‌ی دیگری هم ندارند، بالاجبار باید با «استاد رهنما» واحد بردارند!

بهاره رهنما استاد دانشگاه شد | بهاره رهنما از بازیگری به کجا رسید

به گزارش شمانیوز؛   بهاره رهنما در دانشگاه برای واحدِ «تحلیلِ نمایش‌نامه۲». دانشجویان گزینه‌ی دیگری هم ندارند، بالاجبار باید با «استاد رهنما» واحد بردارند!اصالت بهاره رهنما اراکی می باشد. بهاره رهنما هم فیلم نامه نویس و هم کارگردانی می کند. بهاره رهنما دوبار ازدواج کرده است که هر دو ازدواج منجر به طلاق شده است. او بازیگر پر حاشیه ای ایرانی است.سقوط، فقط استادیِ سعید حدادیان و امیرحسین ثابتی در دانشگاه نیست، یک چیزهایی هم سقوطِ همراه با ابتذال است. نمونه‌اش؟ تدریسِ بهاره رهنما در دانشگاه برای واحدِ «تحلیلِ نمایش‌نامه۲». دانشجویان گزینه‌ی دیگری هم ندارند، بالاجبار باید با «استاد رهنما» واحد بردارند!

بهاره رهنما
این‌که یک آدمی بازیگر باشد (قضاوتِ خوب یا بد بودنش با شما!) یک چیز است، این‌که استاد دانشگاه باشد یک چیزِ دیگر؛ آن هم در زمانه‌ای که یا تحصیل‌کردگان و فرهیختگان‌اش اجازه‌ی ورود به دانشگاه را ندارند یا اگر هم زمانی به دلیلی واردش شده اند، به اشاره ای از آن اخراج شوند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied