شمانیوز
شما نیوز

حضور 4 کاراته کای بیمه تعاون در لیگ کاراته وان سری آ- قبرس؛

نعمتی کاراته کاتای بیمه تعاون فینالیست شد

نخستین روز از مسابقات لیگ کاراته وان سری آ قبرس، جمعه ۷ مهر ماه در شهر لارنکا با حضور 4 کاراته کای بیمه تعاون برگزار شد.

نعمتی کاراته کاتای بیمه تعاون فینالیست شد

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته ج.ا.ا: در پایان روز نخست رقابت های لیگ جهانی کاراته وان قبرسکه با حضور 16 نماینده کاراته ایران د رحال برگزاری است؛ 4کاراته کای بیمه تعاون محمود نعمتی، مهدی عاشوری، علیرضا حیدری و صالح اباذری روی تاتامی رفته و نعمتی فینالیست شد.

بر اساس این گزارش محمود نعمتی با کسب 3 پیروزی برابر نمایندگان کلمبیا، مقدونیه، آذربایجان راهی دیدار نیمه نهایی شد و با پیروزی ۶ بر ۴ برابر حریفی از گرجستان به فینال رسید، نعمتی برای کسب نشان طلا حریفی از اسکاتلند را پیش رو دارد.

مهدی عاشوری دومین کاراته کار بیمه تعاون پس از استراحت در دور اول و در ادامه مسابقات نمایندگان بلغارستان، ایتالیا و مصر را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی مغلوب کاراته کا اسکاتلندی شد و به دیدار رده بندی راه یافت تا روز یکشنبه برای کسب نشان برنز به مصاف کاراته کایی از مقدونیه رود.

صالح اباذری سومین کاراته کای بیمه تعاون با پیروزی مقابل حریف ایتالیایی و قبول شکست مقابل کاراته کا گرجستانی به کار خود پایان داد.

علیرضا حیدری دیگر کاراته کار بیمه تعاون نیز در دور اول استراحت داشت و در ادامه با پیروزی برابر بلژیک و قبول شکست مقابل حریف فرانسه به کار خود پایان داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied