شمانیوز
شما نیوز

عادل فردوسی‌پور

عادل فردوسی پور جایزه بهترین چهره تلویزیونی را از آن خود کرد | در این ۵ سال درها به روی من بسته شد+ فیلم

عادل فردوسی پور بعد از دریافت جایزه بهترین چهره تلویزیونی در جشن حافظ برای مجموعه «فوتبال ۳۶۰» گفت: همیشه دریافت جایزه لذت بخش است، اما این جایزه برای من لطف دیگری دارد.

عادل فردوسی پور جایزه بهترین چهره تلویزیونی را از  آن خود کرد | در این ۵ سال درها به روی من بسته شد+ فیلم

به گزارش شمانیوز،  عادل فردوسی پور در زمین فوتبال بود. عادل فردوسی پور محروم شده است. عادل فردوسی پور خالق برنامه نود بود. از نظر عادل فردوسی پور درباره استقبال مردم ایران از کریستیانو رونالدو در تهران را ببینید. عادل فردوسی پور بعد از دریافت جایزه بهترین چهره تلویزیونی در جشن حافظ برای مجموعه «فوتبال ۳۶۰» گفت: همیشه دریافت جایزه لذت بخش است، اما این جایزه برای من لطف دیگری دارد. چیزی نمانده که از ابراز محبت شما به گریه بیفتم. 

 

عادل فردوسی پور بعد از دریافت جایزه بهترین چهره تلویزیونی

عادل فردوسی‌پور در جشن حافظ: در این ۵ سال درها به روی من بسته شد

عادل فردوسی پور بعد از دریافت جایزه بهترین چهره تلویزیونی در جشن حافظ برای مجموعه «فوتبال ۳۶۰» گفت: همیشه دریافت جایزه لذت بخش است، اما این جایزه برای من لطف دیگری دارد. چیزی نمانده که از ابراز محبت شما به گریه بیفتم. می‌دانید در این ۵ سال چه اتفاقاتی رخ داد و در‌ها به روی من بسته شد. خوشحالم که در کشور خود و کنار مردم دوست‌داشتنی ایران باقی ماندم. خوشحالم برنامه‌ای را از صفر در کنار عوامل حرفه‌ای شروع کردم و امروز بسیار دیده می‌شود. امیدوارم بتوانم خدمت کوچکی به شما کرده باشم. یاد علی معلم عزیز شاد. این جایزه تقدیم به مردم خوب. دوست داشتنی و بامعرفت کشورم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied