شمانیوز
شما نیوز

نیمار | کنایه نیمار

نیمار با دیدن ورزشگاه آزدای تعجب کرد | کنایه سنگین نیمار به ایران

نیمار ستاره فوتبال تیم ملی برزیل و الهلال عربستان به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

نیمار با دیدن ورزشگاه آزدای  تعجب کرد | کنایه سنگین نیمار به ایران

به گزارش شمانیوز :  نیمار جونیور یا به شکل ساده‌تر نِیمار شناخته می‌شود؛ بازیکن فوتبال اهل برزیل است که برای باشگاه الهلال بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان و از بهترین بازیکنان برزیلی تمام ادوار به شمار می‌رود که با توانایی بالای گلزنی و مهارت‌های دریبل تکنیکی و کنترل توپ در فوتبال به شهرت رسید. نیماریکی از چهار بازیکنی در فوتبال است که در سه باشگاه مختلف، بیش از ۱۰۰ گل را برای هر باشگاه به ثمر رسانده است.نیمار اولین بازی حرفه‌ای خود را در ۱۷ سالگی برای سانتوس انجام داد و در این باشگاه به عنوان یک بازیکن با استعداد به شهرت رسید. او در دو قهرمانی پائولیستا (لیگ حرفه‌ای ایالت سائوپائولو)، یک قهرمانی جام حذفی برزیل و یک قهرمانی کوپا لیبرتادورس در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نقش داشت و دو بار پیاپی در این سال‌ها بهترین بازیکن سال آمریکای جنوبی شد

 

نیمار

 

 

 

 

پس از بازی پرسپولیس - النصر و انتقاداتی که به کیفیت چمن ورزشگاه آزادی شده بود، برای دیدار نساجی و الهلال اقداماتی جهت بهبود وضعیت چمن انجام شده است. با این حال امروز ویدیویی از روش عجیب مسئولان ورزشگاه آزادی برای ترمیم چمن منتشر شد که بازتاب زیادی داشت و حتی صفحه توئیتر لیگ عربستان هم آن را منتشر کرد.

در این بین نیمار، ستاره برزیلی الهلال پس از مشاهده این ویدیو با انتشار یک کامنت تعجب خود از این روند را نشان داد. او در توئیتر خود نوشت: «این غیرممکن است!»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied