شمانیوز
شما نیوز

نکونام | عکس لو رفته

عکس شخصی نکونام لو رفت | عکس جنجالی نکونام در فضای مجازی غوغا به پا کرد

پس از پایان جلسه سرمربی استقلال با علی خطیر و علیرضا دبیر اتفاقی رخ داد که باعث تعجب و ناراحتی جواد نکونام شد.

عکس شخصی نکونام لو  رفت | عکس جنجالی نکونام در فضای مجازی غوغا به پا کرد

به گزارش شمانیوز : جواد نکونام (زادۀ ۵ آذر ۱۳۵۹) بازیکن سابق و سرمربی کنونی فوتبال اهل ایران است. جواد نکونام  هم اکنون هدایت باشگاه فوتبال استقلال تهران را بر عهده دارد. جواد نکونام با حضور در ۱۴۹ بازی ملی، رکورددار بیش‌ترین بازی ملی و بیشترین کاپیتانی در تیم ملی فوتبال ایران است.جواد نکونام سابقه بازی در تیم‌های پاس تهران، اوساسونا اسپانیا، استقلال ایران، الوحده امارات، الشارجه امارات، الکویت کویت، سایپا تهران و العربی قطر را دارد.

اگرچه جواد نکونام پس از برگزاری جلسه سه‌جانبه با علیرضا دبیر و علی خطیر مصاحبه‌ای انجام نداد، اما از قرار معلوم یک اتفاق به وقوع پیوسته که باعث ناراحتی او شده است.

سرمربی استقلال دوست داشت همه‌چیز در یک فضای آرام جلو برود و به همین خاطر همان‌جا در فدراسیون کشتی گفت اگر هم عکسی از آن‌ها به صورت دسته‌جمعی گرفته می‌شود، امانت بماند و کسی آن را در فضای مجازی منتشر نکند ولی همان جمعه‌شب این عکس انتشار یافت و دست به دست چرخید! در این میان ایرادی هم به مطبوعات وارد نیست چون هیچ عکاس اعزامی در آن‌جا حضور نداشت و تمام رسانه‌های معتبر این عکس را از فضای مجازی برداشتند.

ظاهرا جواد نکونام از این‌که بر خلاف انتظارش، عکس مذکور منتشر شده است متعجب شده و کمی هم دلخور شد اما این ناراحتی احتمالا متوجه علیرضا دبیر نیست چرا که خود رئیس فدراسیون کشتی تاکید داشت که نمی‌خواهد در جامعه رسانه‌ای پیرامون جلسه مذکور مصاحبه کند و ترجیح می‌دهد در سکوت کارش را جلو ببرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied