شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | بازیکن پرسپولیس

۳چهره ویژه پرسپولیس در بازی با الدحیل محکوم به درخشش

بازی پرسپولیس با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا برای چند بازیکن یحیی گل‌محمدی از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

۳چهره ویژه پرسپولیس در بازی با الدحیل محکوم به درخشش

به گزارش شما نیوز؛ هرچه از حساسیت بازی پرسپولیس و الدحیل گفته شود، کم است. بسیار روشن است که شکست در این مسابقه می‌تواند سرخپوشان ایرانی را از ادامه مسیر در لیگ قهرمانان آسیا دلسرد کند و چه بسا حتی حذف زودهنگام پرسپولیس را به امضا برساند. در نقطه مقابل اما پیروزی بر تیم قطری، خاطره تلخ باخت به النصر را از بین می‌برد و تیم یحیی گل‌محمدی را دوباره روی نقطه استارت باز می‌گرداند. بنابراین این بازی برای همه پرسپولیسی‌ها مهم است اما شاید این حساسیت برای چند چهره خاص شکل مضاعفی داشته باشد.

شهاب زاهدی

بعد از بازی با النصر بیش از دیگر همبازیانش تحت فشار بود، چرا که هم یکی از بدترین بازیکنان میدان لقب گرفت و هم با بازگشتش به زمین برای گرفتن پیراهن کریستیانو رونالدو، نمایشی از بی‌خیالی ارائه داد. شهاب زاهدی یک‌بار در لیگ چهاردهم به‌عنوان پدیده‌ای جوان و ناشناخته فرصت عرض‌اندام در پرسپولیس را پیدا کرد که چندان از آن سود نبرد. او بعدتر به اروپا رفت و در لیگ اوکراین عملکرد خوبی داشت. با همین پشتوانه هم در قامت یک ستاره به جمع سرخپوشان برگشت اما واقعا عملکردش تا اینجا قابل‌قبول نبوده است. همین که هنوز احتمال می‌دهیم زاهدی برای پرسپولیس بازی کند، فقط به‌خاطر بی‌مهاجم بودن قرمزهاست. شهاب حداقل باید کاری کند که نشان بدهد بهتر از مهدی عبدی است و جدایی مهاجم مازنی توجیه شود. او فعلا در همین حد هم موفق نبوده!

مهدی ترابی

از نظر فنی توانایی‌های خوبی دارد و فصل گذشته یکی از مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس بود. اصلا مسابقات فصل پیش هر چه به انتها نزدیک‌تر می‌شد، ترابی کیفیت بهتری پیدا می‌کرد. امسال اما آنچه تاکنون در زمین دیده شده، تنها سایه‌ای از ترابی بوده است. او در لیگ برتر بسیار محو و بی‌اثر نشان داده و به‌دنبال خودنمایی در لیگ قهرمانان آسیا بود اما از بخت بدش در ۱۰دقیقه ابتدایی بازی با النصر آسیب دید و از زمین بیرون رفت. مصاف با الدحیل شاید فرصتی دیگر به ترابی بدهد تا آن روی سکه‌اش را به نمایش بگذارد و کمی از این رخوت و سستی بیرون بیاید.

سروش رفیعی

از اواسط نیم‌فصل دوم پارسال و با تغییر سیستم پرسپولیس، فرصت فیکس شدن در ترکیب اصلی سرخپوشان را پیدا کرد. آن تغییر آرایش و حضور سروش رفیعی در زمین همزمان شد با اوج‌گیری پرسپولیس و پیروزی‌های پیاپی این تیم. با این حال شروع فصل جدید برای سروش اصلا خوب نبود. تنها گل دریافتی پرسپولیس در این فصل و تنها ضربه داخل چارچوب رقبا در ۳بازی اخیر را او به علیرضا بیرانوند زده و همین مسئله، جایگاهش را از دستش خارج کرد. یحیی برگشت به سیستم بازی با ۲هافبک دفاعی و از مسعود ریگی و میلاد سرلک سود برد اما اخراج سرلک در نیمه اول بازی با النصر باعث محرومیت این بازیکن از دیدار با الدحیل شده است. اگر گل‌محمدی همچنان به بازی با ۲هافبک دفاعی اصرار داشته باشد، امشب باید شاهد حضور زوج ریگی و سینا اسدبیگی در میانه میدان باشیم اما اگر سیاست سرمربی سرخ‌ها هجومی‌تر باشد، سروش رفیعی فرصت بازی پیدا خواهد کرد؛ بختی که به هیچ‌وجه نباید آن را از دست بدهد. درخشش در این مسابقه، می‌تواند موقعیت سروش را در پرسپولیس احیا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied