شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | طالع بینی روزانه

طالع بینی روزانه | متولدین کدوم ماه ها خودخواه تر هستند؟

طالع بینی روزانه | متولدین کدوم ماه ها خودخواه تر هستند؟

در مقاله زیر طالع بینی بر اساس میزان خودخواهی را میخوانید.

به گزارش شمانیوز طالع بینی بر اساس اصول و قوانین ادراک شده از ستاره‌ها و سیاره‌ها بنا شده است. طالع بینی موافقان و مخافان سرسختی دارد. از سویی گروهی از افراد آن را خرافات و دوز و کلک می‌دانند و از سویی دیگر افرادی وجود دارند که اعتقادی راسخ به طالع بینی دارند.طالع‌بینی همچنین می‌تواند وقایع را در آینده به‌طور دقیق و با جزییات پیش‌بینی کند. طالع بینی ویژگی شخصیتی شما را هم باز می کند. 

 

فروردین

فروردین ماهی ها خیلی بخشنده هستند و می‌ دانند که چه زمانی و چگونه پول خود را برای آینده سرمایه گذاری کنند. فروردین ماهی ها به شما کمک می کنند که مشکلات مالی‌ تان را برطرف کنید و خیلی برای خودشان چیز زیادی از لحاظ مالی نمی‌ خواهند.

 

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها عاشق این هستند که برای خودشان خیلی زیاد خرید کنند. خیلی در این موضوع به دیگران اهمیت نمی‌ دهند. آن ها از اینکه تمام پول شان را برای خودشان خرج کنند، اصلاً ناراحت نمی شوند اما اگر بخواهند برای دیگران چیزی بخرند، همیشه اقتصادی می‌ شوند.

 

خرداد

خرداد ماهی ها می توانند در زمان های سخت مالی از هر چه که دارند؛ دریغ نکنند و به شما کمک کنند‌. آن ها ماهیت بخشنده ای دارند و به دنبال پول بیشتر هستند اما خیلی راحت هم به دیگران کمک می کنند.

 

تیر

تیر ماهی ها همیشه لوازم مورد نیاز و ارزشمندی را برای خودشان خریداری می‌ کنند. آن ها برای اعضای خانواده و دوستان چیز های ارزان قیمتی می‌ خرند اما زمانی که صحبت در مورد خودشان می شود، همیشه بیشترین حدِ راحتی، امکانات، شیک و لوکس بودن را برای خود در نظر می‌ گیرند و خواهان بهترین ها هستند. 

 

مرداد

مرداد ماهی ها سعی می کنند که لاکچری زندگی کنند. آن ها به دنبال جلب توجه دیگران هستند و معمولاً به خاطر همین موضوع، هدیه گران قیمت می خرند تا به چشم دیگران بیایند. آن ها می توانند هر چه که دوست دارید را تا حدی که توان دارند؛ برای شما فراهم کنند.

طالع بینی

شهریور

شهریور ماهی ها همیشه به دنبال خرید چیز های لاکچری برای خودشان هستند و خیلی برای دیگران خرید های گرانقیمت ندارند و معمولاً وسوسه می شوند که به دنبال چیز های خیلی امروزی برای خودشان بگردند، بدون این که خیلی به دیگران اهمیت بدهند. یعنی دست و دلبازی آنها بیشتر برای خودشان است تا دیگران.

 

مهر

مهر ماهی ها نسبتاً افراد بخشنده ای هستند و احتمالاً هنگامی که بخواهند برای شما هدیه ای بخرند، به دنبال چیزهایی گرانقیمت می روند. آن ها می توانند اسپانسر های خوبی باشند اما خودشان خیلی زیاده خواه نیستند و اگر درخواست پول داشته باشند، از انجام این کار خیلی خجالت می کشند.

 

آبان

آبان ماهی ها در مورد پول بخشش بالایی دارند. اگر شما با مشکل اقتصادی روبرو شوید، آن ها حتماً به شما کمک می کنند اما خودشان به گونه ‌ای عمل می‌ کنند که هیچ گاه با بحران اقتصادی روبرو نشوند.

 

آذر

آذر ماهی ها بخشنده ترین ها در بین 11 ماه دیگر هستند. همیشه از لحاظ مالی تا جایی که بتوانند به دیگران کمک می کنند، فقط به خاطر این که لبخند را به آن ها هدیه بدهند. آذر ماهی ها همیشه در هر کار خیری شرکت می کنند و از این بابت حال خوبی دارند.

 

دی

دی ماهی ها شاید حریص ترین و زیاده خواه ترین ها در بین 11 ماه دیگر هستند. آن ها دوست دارند که روی وضعیت اجتماعی خود سرمایه‌ گذاری زیادی داشته باشند و همیشه مراقب هستند که خیلی چیز های گران قیمت نخرند و پول خود را سرمایه گذاری کنند.

 

بهمن

بهمن ماهی ها واقعا انسان های بخشنده ای هستند. آن ها برای کسانی که دوست شان دارند پول زیادی خرج می‌ کنند و شادی را به آن ها هدیه می دهند؛ به نیاز های مالی دیگران توجه زیادی دارند و شاید برای خودشان خیلی چیز زیادی نخواهند.

 

اسفند

در مورد زیاد خواهی باید گفت که همه چیز به روحیه و حال و حوصله اسفند ماهی ها بستگی دارد. اگر در آن زمان حس خوبی داشته باشند و دل شان بخواهد که چیزی بخرند، حتما این کار را می کنند. در غیر این صورت هیچ کس نمی‌ تواند آن ها را مجاب کند که فلان چیز را خریداری کنند اما به طور کل نسبتاً افراد زیاده‌خواهی محسوب می‌ شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی