شمانیوز
شما نیوز

رونالدو | گل اول لیگ قهرمانان آسیا

پست توییتری رونالدو به مناسبت اولین گلش در لیگ قهرمانان آسیا

شب گشذاته که تیمالنصر عربستان به مصاف استقلال تاجیکستان رفته ، باپیروزی 3بر1 به خانه خود بازگشت ، یکی از از این گل ها توسط رونالدو زده شده بود، و رونالدو در حساب توییتری خود به این گلش واکنش نشان داد.

پست توییتری رونالدو به مناسبت اولین گلش در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش شمانیوز : شب گذشته دوشنبه 10 مهر تیم النصر عربستان در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و این مسابقه را با برد پشت سر گذاشت، یکی از این گل های بازی النصر را رونالدو به ثمر نشاند. 

کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی، کاپیتان تیم اول فوتبال النصر با به ثمر رساندن اولین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا، در پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل استقلال دوشنبه تاجیکستان، خوشحالی خود را تایید کرد.

رونالدو در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی X نوشت: همه اعضای تیم خوب بودند، خوشحالم که اولین گل خود را در لیگ قهرمانان به ثمر رساندم. ما به پیروزی ادامه خواهیم داد.

رونالدو

رونالدو در دقیقه ۶۶ زمانی که النصر از نیمه اول با یک گل عقب بود، نتیجه را ۱-۱ کرد تا در نیمه دوم نتیجه را به هت تریک تبدیل کند.

اولین گل آسیایی رونالدو پس از ۳ بازی به ثمر رسید، رونالدو در پلی آف آسیا مقابل شباب الاهلی دبی و در بازی اول مرحله گروهی مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی نشده بود.

رونالدو ۱۴۰ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و آقای گل این مسابقات است، او دیشب اولین گل آسیایی خود را به ثمر رساند.

منبع : مشرق

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied