شمانیوز
شما نیوز

استقلال | بازیکن استقلال

آخرین خرید استقلال از لیست فروش لو رفت

با توجه به پایان بازی‌های امید در هانگژو ۴ بازیکن تیم امید به اردوی تیم آبی ملحق می‌شوند و با حضور این ۴ بازیکن لیست استقلال هم تکمیل می‌شود.

آخرین خرید استقلال از لیست فروش لو رفت

به گزارش شما نیوز؛ آخرین خرید آبی بازیکنی است که پیشتر در لیست فروش قرار گرفته بود. با توجه به ناکامی باشگاه استقلال در خرید ماشاریپوف، جواد نکونام رای به بازگشت امید حامدی فر داد. این بازیکن برای همراهی تیم ملی امید راهی هانگژو شده بود و با توجه به پایان بازی‌های تیم ملی امید امروز می‌بایست در تمرین تیم استقلال خود را به کادر فنی معرفی کند.

از ابتدای فصل بازیکنان زیادی که برای خرید به باشگاه استقلال معرفی شده بودند، راهی تیم‌های دیگر شدند. جالب است بدانید برخی از این بازیکنان پیراهن تیم‌های داخلی را برتن کردند که می‌تواند روبرتو تورس و امیر حسین حسین زاده را مثال زد که راهی تیم‌های گل گهر و تراکتور شدند.

آخرین بازیکنی که جواد نکونام روی جذب آن تاکید داشت کاپیتان تیم ملی ازبکستان بود که به جای استقلال راهی یونان شد. این سرمربی تیم استقلال را مجبور کرد که یک بار دیگر از لیست فروش خرید کند. یعنی امید حامدی فر. پیش از امید، آرمان رمضانی که در لیست فروش قرار گرفته بود، به اردوی تیم آبی برگشت.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied