شمانیوز
شما نیوز

قتل | برادرکشی

جوان خواننده برادرش را کشت + مصاحبه

پسر جوانی که خوانندگی میکرد و قصد داشت که آلبوم خواانندگیش رامنتشر کند دست به قتل برادرش زد.

جوان خواننده برادرش را کشت  + مصاحبه

به گزارش شمانیوز : ولین جلسه تحقیق از خواننده قاتل که در درگیری برادرش را به قتل رسانده بود، در حالی در دادسرای جنایی تهران برگزار شد که متهم با گریه مدعی شد پشیمان است و اگر زمان به عقب برمی‌گشت هرگز دست به این جنایت نمی‌زد.

با حضور تیم جنایی در محل حادثه، تحقیقات آغاز و مشخص شد که حدود ۳۶ساعت از قتل مرد جوان می‌گذرد. وی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود و شواهد نشان می‌داد که در جای دیگر به قتل رسیده و سپس قاتل، جسد وی را در پارک رها کرده است.  

تیم جنایی در ادامه بررسی‌ها یک کاغذ شکایت نامه در جیب شلوار مقتول پیدا کرد که نشان می‌داد وی روز پنجشنبه سی‌ام شهریور از برادر کوچک‌تر خود شکایت کرده است. همین کافی بود تا هویت مقتول مشخص شود.  

در ادامه ماموران راهی محل زندگی مقتول شدند و به تنها کسی که مشکوک شدند برادر وی بود؛ همان فردی که مقتول قبل از مرگش از او شکایت کرده بود.  

برادر مقتول سعی داشت نقش بازی کرده و تحقیقات را منحرف کند اما ماموران پلیس در صندوق عقب خودروی وی لکه های خون کشف کردند و همین کافی بود تا وی به قتل برادرش اعتراف کند.

او در بازجویی های اولیه مدعی شد که از کودکی با برادرش اختلاف داشته و او همیشه پشت سرش بدگویی می کرده است.  

متهم به دستور قاضی وحید ناصری بازپرس پرونده بازداشت شد و روز دوشنبه برای انجام تحقیقات بیشتر به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.  

بررسی ها نشان می داد که او خواننده است و به سبک سنتی می‌خواند. وی در جلسه تحقیق به گریه افتاد و گفت از قتلی که مرتکب شده به شدت پشیمان است. وی به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد.  

 

آرزوهایم بر باد رفت 

عامل جنایت ۳۱ ساله و مجرد است. او چهارسال بود که به صورت حرفه ای در زمینه موسیقی سنتی کار می کرد و آواز می خواند. قرار بود به زودی آلبوم آهنگ هایش منتشر شود اما دستانش به خون برادرش آلوده شد و حالا همه آروزهایش را باد رفته می بیند.  در ادامه گفتگوی ما با او را می‌خوانید.

 

انگیزه ات از قتل برادرت چه بود؟

نمی خواستم جانش را بگیرم همه چیز در یک لحظه عصبانیت من رخ داد. چون نتوانستم خشم خودم را کنترل کنم و نمی دانید چقدر پشیمانم. نمی دانم چطور باید در چشمان مادرم نگاه کنم چون او وقتی فهمید من قاتلم دچار شوک شد. حتی اگر او مرا ببخشد، خودم هرگز نمی توانم خودم را ببخشم.  

 

نگفتی انگیزه ات چه بود؟ بر سر چه موضوعی با برادرت درگیر شدی؟

از کودکی با برادرم اختلاف داشتم.  این اواخر بین فامیل و آشنا از من بدگویی کرده بود. وی مشکلات روحی و روانی داشت و نه تنها با من بلکه با همه اعضای خانواده مدام درگیر می شد و بحث می کرد. حتی چند وقت قبل بر سر مسائل ارثیه درگیر شدیم که در نهایت خانه پدری را فروخته و سهم او را پرداختیم. حتی برایش خانه ای خریدم تا تنها زندگی کند اما او مدام پیش مادرم می آمد و ما را اذیت می کرد. روز حادثه هم به خاطر همین اذیت هایش با یکدیگر درگیر شدیم. من او را کتک زدم و برادرم از من شکایت کرد. من که به‌شدت از دست او عصبانی بودم ۱۰ دقیقه پس از شکایت او، مجددا با او درگیر شدم و با چاقو چند ضربه به وی زدم اما قصد گرفتن جان او را نداشتم.  

 

بعد از قتل چه کردی؟

 جسد را داخل صندوق عقب ماشینم قرار دادم و به سمت بوستان ولایت راه افتادم. جسد برادرم را در پارکینگ بوستان ولایت رها کردم. البته باز امید داشتم شاید زنده باشد و یک نفر او را ببیند، به بیمارستان منتقلش کند و از مرگ نجاتش بدهد اما خب همه اینها تصورات اشتباه من بود.  

 
ظاهرا خواننده هم هستی؟

من درکارگاه طلاسازی کار می کنم اما چهارسالی می شود که در کنار کارم به صورت حرفه ای در زمینه خوانندگی آواز می خوانم.  این چند وقت اخیر خیلی تمرین کرده بودم و می خواستم اولین آهنگم را منتشر کنم و به زودی آلبوم جدیدم را. اما خب ناخواسته دستانم به جنایت آلوده شد و آرزوهایم بر باد رفتند.

 
چرا بعد از قتل خودت را معرفی نکردی؟

دوبار تصمیم گرفتم راهی اداره پلیس شوم و خودم را معرفی کنم اما خب ترسیدم. از آبروریزی ترسیدم.  چیزی نمانده بود آرزوهایی که در زمینه خوانندگی داشتم محقق شود. دلم می خواست تبدیل به یک خواننده معروف شوم اما خب دست به بزرگترین اشتباه زندگیم زدم.  

منبع : صدآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied