شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | پیش بینی سرنوشت شما براساس فال تاروت

فال تاروت پنج شنبه 13 مهر 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت روزانه | پیش بینی سرنوشت شما براساس فال تاروت

به گزارش شمانیوز : «تاروت» مجموعه‌ای از کارت‌های بازی است که از نیمه قرن ۱۵ام میلادی در قسمت‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. این روزها از تاروت به جای بازی به عنوان فال استفاده می شود. فال تاروت چند سالی است طرفدار زیادی پیدا کرده است. در ادامه فال تاروت 13 مهر 1402 را در زیر بخوانید.

 

فروردین

کارت تاروت: یک سکه

پولی که به خوبی سرمایه گذاری شود می تواند راهی برای امنیت مالی باشد.

این کارت تاروت نشان می دهد که می توانید از طریق سرمایه گذاری درست به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد باشید. شاید بتوانید یک قطعه املاک و مستغلات بخرید.

اگر هرگز در حوزه رمزارزها فعالیت نکرده‌ اید، می‌ توانید در این باره دوره یا کتابی بخرید و در مورد سرمایه گذاری در این حوزه، بیاموزید و ببینید آیا ادوست دارید در آن فعالیت کنید؟

 

اردیبهشت

کارت تاروت: ملکه سکه

کسی در زندگی شما می خواهد به شما کمک کند تا به فردی تبدیل شوید که باید باشید. ملکه سکه یک شخصیت مادرانه و زنانه را نشان می دهد که عاقل و آگاه است.

او می تواند یک مادر یا یک مادربزرگ باشد؛ او کنار شماست تا آشکارا درباره زندگی، عشق و روابط با شما صحبت کند.

از او مشاوره بگیرید و به شنیدن حرف هایش تمایل داشته باشید، حتی اگر توصیه هایش را قبول ندارید.

 

خرداد

کارت تاروت: ارابه

امروز، شما با چیزی سر و کله می زنید که نیاز صبر و حوصله زیادی دارد. ممکن است بخواهید که دست از کار بکشید و تسلیم شوید.

اما این کار را نکنید! زیرا به مقصد بسیار نزدیک شده اید. تسلیم نشوید، زیرا تمام سخت کوشی ها و وقتی را که سرمایه گذاری کرده اید، هدر خواهید داد.

کمی دیگر صبر کنید. سرانجام بابت اینکه تسلیم نشده اید، سپاسگزاری خواهید کرد.

 

تیر

کارت تاروت: ده چوبدست

آیا حس هدفمندی تان را از دست داده اید؟ ممکن است برایتان سخت باشد که همه چیز را همانطور که هست، ببینید زیرا بیشتر به بهره وری و کار اهمیت می دهید.

امروز، این کارت تاروت می گوید شما باید عقب نشینی کنید و اجازه دهید روزتان بگذرد. کمی استراحت کنید تا دوباره به شفافیت برسید.

وقتی شفافیت داشته باشید، همه چیز را از زاویه بهتری خواهید دید.

 

مرداد

کارت تاروت: چهار جام

اخیرا بار سنگینی را به دوش کشیده اید و آرزو می‌ کنید که ای کاش شرایط به این سختی نبود.

این کارت تاروت می گوید که خوب است با کسی در مورد مشکلات تان صحبت کنید. شما نباید همه چیز را در درون تان بریزید. صدای قلب شما شایسته شنیده شدن است.

فال تاروت

شهریور

کارت تاروت: چرخ اقبال

شانس با شما یار است! چیزی به زندگی تان می آید که به طور ناگهانی شما را به سطحی از موفقیت می رساند که برای به دست آوردنش سخت تلاش می کردید.

ممکن است متوجه نباشید که دیگران چقدر کارها و تلاش های شما را تحسین می کنند. اما بدانید که آن ها نظاره گر شما هستند و نتیجه شما در راه است.

 

مهر

کارت تاروت: ابله

شما بدون توجه به عواقب کار، عجله می کنید. ممکن است عجله تان به خاطر این باشد که می ترسید برای انجام کار وقت کافی نداشته باشید.

امروز این کارت تاروت به شما هشدار می دهد که خوب است به صحبت های دوستان تان توجه کنید. آن ها از بیرون شما را می بینند و نظاره گر کارهایتان هستند. توصیه آن ها دلیل دارد.

 

آبان

کارت تاروت: پادشاه سکه

یک شخصیت پدرانه با منابعی برای کمک به شما ممکن است امروز وارد زندگی شما شود. او می تواند یک پدر یا عمویی باشد که شاید ثروتمند نباشد اما به منابع دسترسی دارد.

به عبارت دیگر، اگر به کمک نیاز دارید، مستقیما آن را درخواست کنید. سخنان شما می تواند تاثیرگذار باشد و کسی را وادار کند که از طرف شما اقدامی انجام دهد.

 

آذر

کارت تاروت: درویش

شما زمان تنهایی و آرامش خود را دور از دنیا و همه شلوغی هایش دوست دارید. امروز کمی بیشتر از حد معمول هوس این تنهایی را کرده اید.

امروز، روزی است که برای جدایی فیزیکی و عاطفی از دنیا در نظر گرفته شده است. به طبیعت بروید. قبل از شروع زمستان، محیط زیست را کاوش کنید.

 

دی

کارت تاروت: ده شمشیر

خیانت به شدت درد دارد. امروز ممکن است احساس کنید کسی به قولی که به شما داده عمل نکرده است. چنین چیزی می تواند احساس بسیار بدی داشته باشد.

سعی کنید اجازه ندهید که این آسیب، باعث بی اعتمادی شما به همه شود. نباید اجازه دهید که بخش کوچکی از زندگی، در شخصیت اصلی شما خدشه وارد کند.

 

بهمن

کارت تاروت: نوباوه جام

ممکن است شخصی یک پیام ضروری را به شما برساند و شما شگفت زده می شوید از اینکه این فرد با وجود اینکه بسیار جوان است، اما می تواند اینقدر خردمند باشد.

امروز، سعی کنید به آنچه گفته می شود توجه کنید، نه به اینکه چه کسی آن را می گوید.

 

اسفند

کارت تاروت: شش شمشیر

ذهن خود را پرورش دهید. امروز برای فکر کردن و رویاپردازی در مورد آینده ساخته شده است. شما باید چیزهایی را که ندیده اید، باور کنید.

دنیا به سرعت در حال تغییر است، بنابراین اگر برای لذت بردن از چیزهای موجود وقت دارید، بیرون بروید و از آن ها لذت ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    جالبه من اسفندی هستم درست بود

تبلیغات متنی