شمانیوز
شما نیوز

نیلوفر پارسا | نیلوفر پارسا بازیگر

مراسم سالگرد ازدواج نیلوفر پارسا | دختر الهام چرخنده از همسرش رونمایی کرد

نیلوفر پارسا بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران که در کنار الهام چرخنده دیده شد از مراسم سالگرد ازدواجش عکسهایی منتشر کرد.

مراسم سالگرد ازدواج نیلوفر پارسا | دختر الهام چرخنده از همسرش رونمایی کرد

به گزارش شمانیوز: نیلوفر پارسا بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران که در کنار الهام چرخنده دیده شد از مراسم سالگرد ازدواجش عکسهایی منتشر کرد. نیلوفر پارسا بازیگر خوش چهره ایرانی است. نیلوفر پارسا با سریال آوای باران مشهور شد. نیلوفر پارسا در سال 1370 به دنیا امده است. نیلوفر پارسا در رشته مهندس آی تی لیسانس گرفته است. نیلوفر پارسا سال گذشته با میلاد اسدالهی ازدواج کرده است. 

 

نیلوفر پارسا

 

بیوگرافی نیلوفر پارسا:

نیلوفر پارسا متولد 27 فروردین 1369 در تهران، بازیگر است.  او دانش‌ آموخته رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات است،نیلوفر پارسا فعالیت هنری را با بازی در تئاتر آغاز کرد.  اولین حضور نیلوفر پارسا در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود. نیلوفر پارسا با بازی در نقش بیتا در سریال آوای باران به شهرت رسید.

نیلوفر پارسا از کودکی به بازیگری علاقه داشته، و مشوق اصلی خود را پدر و مادرش میداند که مانع کارش نشدند و او را در کلاس های آقای تارخ ثبت نام کردند.

نیلوفر پارسا بجز بازیگری در کار موسیقی فعالیت میکند، ورزش را بصورت حرفه ای پیگیر است و از کودکی ژیمناستیک کار بوده و در حال حاضر یوگا کار میکند. نیلوفرپارسا در عرصه مدلینگ نیز فعال می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied