شمانیوز
شما نیوز

آتیلا پسیانی | آتیلا پسیانی درگذشت

عکس همسر و فرزندان آتیلا پسیانی | همسر آتیلا پسیانی کیست؟

آتیلا پسیانی پس از تحمل یک دوره بیماری امروز جمعه 14 مهر 1402 از دنیا رفت.

عکس همسر و فرزندان آتیلا پسیانی | همسر آتیلا پسیانی کیست؟

به گزارش شمانیوز: آتیلا پسیانی پس از تحمل یک دوره بیماری امروز جمعه 14 مهر 1402 از دنیا رفت.آتیلا پسیانی متولد سال 1336 در تهران است، آتیلا پسیانی لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دارد ، آتیلا پسیانی فرزند «جمیله شیخی» و همسر «فاطمه نقوی» بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است. مادر آتیلا پسیانی مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود.دو فرزند دارد ، یک پسر و یک دختر ، دخترش ستاره نیز بازیگر است .

 

 آتیلا پسیانی

 

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی

فاطمه نقوی متولد سال 1333 در تهران است , لیسانس روان شناسی کودک از مدرسه عالی شمیران دارد ,وی بازیگر سینما و تئاتر است , بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال 1360 با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد. از فعالیتهای هنری اش عبارتند از :فیلم های دایره , نسل سوخته , دو فیلم با یک بلیت , گنج , گال و ….

 

آتیلا پسیانی

 

مروری بر 43 سال زندگی آتیلا پسیانی و همسرش

آتیلا پسیانی با انتشار تصاویری قدیمی در اینستاگرامش نوشت :

سال 1356 در تاتر با خانم بازیگر جوانی آشنا شدم که شد یکی از موثرترین آدمهای زندگی من.

سال 57 ازدواج کردیم ، سالهای 64 و 68 صاحب دختر و پسرمون شدیم . سال 68 گروه تاتر بازی را تاسیس کردیم و رفاقت و همکاریمون همچنان پا برجاست.

43 سال با فاطمه نقوی نازنین...

آتیلا پسیانی پسر جمیله شیخی بازیگر قدیمی کشورمان است و حضور در دنیای هنر را از سال 56 با تئاتر آغاز کرد و سال 1360 اولین بار در سینما مقابل دوربین رفت و حضور جدی او در دنیای هنر آغاز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی