شمانیوز
شما نیوز

قرعه‌کشی هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا برگزار شد

۲۵ هزار برنده جوایز قرعه‌کشی هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا مشخص شدند

مراسم قرعه‌کشی جوایز هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا روز دوشنبه دهم مهرماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

 ۲۵ هزار برنده جوایز قرعه‌کشی هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا مشخص شدند

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، این مراسم با حضور اعضای هیئت نظارت بر قرعه‌کشی متشکل از نماینده‌ دادستانی کل‌کشور، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری‌اسلامی، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره، اعضای هیئت‌عامل، مدیران و کارکنان این بانک برگزار شد.

غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا، در این مراسم با اشاره به تقارن ولادت پیامبر اکرم(ص) و میلاد امام جعفرصادق(ع) با مراسم قرعه‌کشی هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا، حرکت در مسیر بانکداری اسلامی و قرض‌الحسنه را سبب خیر دنیوی و اخروی دانست و گزارشی از مهم‌ترین اقدامات بانک سینا در حوزه قرض‌الحسنه ارائه کرد.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع قرض‌الحسنه و مشارکت مردم در این اقدام خیرخواهانه، گفت: عمده مصارف منابع قرض‌الحسنه در بانک سینا در سال 1401 مربوط به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و اشتغال‌زایی به معرفی‌شدگان دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده است.

مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: بانک سینا بر اساس گزارش بانک مرکزی در سال 1401، رتبه نخست را در پوشش بودجه‌ای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی مددجویان سازمان‌ بهزیستی و وام فرزندآوری کسب کرده است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، این روند تداوم خواهد یافت.

فتحعلی در ادامه به رشد 44 درصدی منابع قرض‌الحسنه در پایان شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره و خاطرنشان کرد: نسبت مصارف قرض‌الحسنه بانک سینا به منابع آن از حد تعیین‌شده فراتر رفته و این امر نشان از تمرکز این بانک بر اجرای بانکداری اسلامی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در جهت توسعه رفاه هموطنان کم‌برخوردار در مناطق محروم است.

وی تصریح کرد: بانک سینا در شش‌ماهه نخست سال جاری، تعداد هشت هزار و 795 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 11 هزار و 568 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

گفتنی است جوایز هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا شامل 80 فقره کمک‌هزینه سفر به دور ایران در 80 روز هر یک به مبلغ یک میلیارد ریال، 80 فقره کمک‌هزینه خرید موتور سیکلت ایرانی هر یک به مبلغ پانصد میلیون ریال، 80 فقره کمک‌هزینه تحصیلی هر یک به مبلغ دویست میلیون ریال، 80 فقره کمک ‌هزینه سفر به عتبات و عالیات هر یک به مبلغ یکصد میلیون ریال، 80 فقره کمک‌هزینه خرید دوچرخه هریک به مبلغ پنجاه میلیون ریال، 80 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ سی میلیون ریال، هشت هزار جایزه نقدی هر یک به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و میلیاردها ریال جایزه نقدی دیگر بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied